Helgens fynd Final Fantasy Rebirth för 300kr

Medlem
Helgens fynd Final Fantasy Rebirth för 300kr

I helgen hittade jag ett exemplar av Final Fantasy Rebirth för 300kr, det kostar 899kr på PS Store så detta var ju 1/3 av priset, rätt galen skillnad.

Innan jag hann köra där ifrån så började snubben och någon annan gå närmare varandra, vifta med armarna och sen började de puttas.

Där tänkte jag när nu jävlar blir det slagsmål, men den ena gick innan det hann urarta, båda hade med sina flickvänner med, som inte såg ut att försöka stoppa dom, sjukt konstigt situation.

Spelet lär ligga i hyllan ett tag då jag har både Terminator Resistance och God of War Chains of Olympus på gång.

Medlem

Vilket flyt till fynd , trist med det där om bråket , bra att dom bara puttades.🤨

Medlem

Nice, kanske va någon som sålde sin kompis spel och blev påkommen o därav blev det viftandes med armarna på snubben. "Du betalar inte pengarna du är skyldig mig därför säljer jag ditt spel jag lånat " ^^

Nä vet inte, fantiserar bara

Skribent
Skrivet av Siegfried:

I helgen hittade jag ett exemplar av Final Fantasy Rebirth för 300kr, det kostar 899kr på PS Store så detta var ju 1/3 av priset, rätt galen skillnad.

Innan jag hann köra där ifrån så började snubben och någon annan gå närmare varandra, vifta med armarna och sen började de puttas.

Där tänkte jag när nu jävlar blir det slagsmål, men den ena gick innan det hann urarta, båda hade med sina flickvänner med, som inte såg ut att försöka stoppa dom, sjukt konstigt situation.

Spelet lär ligga i hyllan ett tag då jag har både Terminator Resistance och God of War Chains of Olympus på gång.

<Uppladdad bildlänk>

Tog ett tag för mig innan polletten trillade ned att du köpt begagnat. Tänkte vad har det med saken att göra? Höll det på bli slaggis i kassan eller vad menar du? XD


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Tog ett tag för mig innan polletten trillade ned att du köpt begagnat. Tänkte vad har det med saken att göra? Höll det på bli slaggis i kassan eller vad menar du? XD

Det var inte i någon kassa, det var utanför personens hus, och bredvid låg en pizzeria, tror den andra personen precis hade kommit ut från pizzerian.

ZF
Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Tog ett tag för mig innan polletten trillade ned att du köpt begagnat.

Den andre hade stashat sitt LSD i omslaget. Händer hela tiden.

Slicka int påt! Men, det verkar redan för sent. ;D

Skribent
Skrivet av Siegfried:

Det var inte i någon kassa, det var utanför personens hus, och bredvid låg en pizzeria, tror den andra personen precis hade kommit ut från pizzerian.

ja men exakt, jag fattade inte först och då lät det helt galet


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Riktigt bra pris så tätt inpå release! Gjorde ett liknande fynd för en vecka sedan då jag hittade Dragons Dogma 2 för 360kr på Blocket

Medlem

Var du i ett sk "no-go" område? Så fall var det troligen stöldgods och bråket handlade om andra fula affärer. 😂


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

ja men exakt, jag fattade inte först och då lät det helt galet

Det var oklart, fattade inte heller förrens jag läste nedåt.

"Helgens fynd" och "hittade" får en ju att tänka på någon sådant där korg med billiga spel eller så.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

1
Skriv svar