Det här spelar FZ i helgen – vad spelar du?
Return to Monkey Island
Så jävla bra spel!
OT: Forza och Starfield
Kör Half Life 2(Update-versionen, dvs den offciellt Valve-stödda grafik/ljud/ljus moddet man kan skaffa gratis om man äger HL2) igen och det är som alltid en underbar resa! Var ett bra tag sedan jag sist klev runt som Gordon och krigade mot Combines & Headcrabs!
Missbrukare av Souls
Against the Storm... ett chansköp som visade sig vara ett riktigt höjdarspel!
Supermysigt spel!
"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."
Kan det bli mer Starfield?
Ja. Det kan det!
Half-Life Alyx! \o/
Fick hem en Quest 3 igår som måste köras in och av det lilla jag spelade igår verkar det riktigt nice!
Utöver det tänkte jag väl också försöka klara ut Lies of P, troligen inte så många bossar kvar nu.
Det ska fan ta mig vara bra hårdvara för att förtjäna att driva det spelet. Enjoy!
Lords of the Fallen var min plan, men efter ha läst om prestandaproblemen är jag lite tveksam. Kanske inväntar en patch, men blir nog svårt att hålla mig borta.
Inga problem alls än sålänge, på Ps5 flyter det på som smör. Prestanda mässigt då, spelmässigt fastnar man som vanligt här o där.
Inte har det crashat heller någon gång men har bara spelat runt 4-5timmar.
Stötte på 2st trash fiender som man va tvungen o köra samtidigt o det tog längre tid o klara dem än 1 boss jag fastnade på. Ja de sa bossarna skulle va lättare i det här än i dark souls, hah ja jo