Starfield-releasen – Här är tider, priser och annat!
I ärlighetens namn har jag inte direkt övertygats av de streams jag kikat på.
Inte jag heller men kommer testa det ändå.
Hade hoppats på mer fokus på utforskning men ack nej
Har spelat i några dagar nu och det är fantastiskt skoj. Det är väldigt mycket system att sätta sig in i till en början, men fokusera på questandet så kommer allt eftersom!
Veckans tips: Ignorera inte "Activities" som dyker upp i questloggen. Banala saker som "Talk to person X" kan leda till långa, härliga sidoquests.
Jump in.
Någon som vet om det släpps med någon patch på release?
Jag har för mig det sagts att det skulle komma en patch samtidigt som launch.
Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* MSI X670E Tomahawk* Amd 7800X3D * 32GB G-Skill DDR5 6000Mhz/32* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB
Kommer att testa det gratis någon dag.
Har du inte GP? Annars är det värt en månad för att spela lite GP spel
1# FZ Troll
Har du inte GP? Annars är det värt en månad för att spela lite GP spel
Min kompis köper det nog snart på steam. Han tjatar om det.
Själv har jag påbörjat Hogwarts som han också köpt tidigare.
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
Jag hoppas verkligen att de släpper spelet till Nvidias GeForce Now, de uppdaterar sitt bibliotek på torsdagar. Det kommer att avgöra om jag behåller min prenumeration hos både Xbox Game Pass och GeForce Now. Blir inget köp eller Game Pass igen annars, inte förrän Microsoft visar framfötterna där.
Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3
Det ska bli väldigt intressant att se hur pass detta lyfter. På amerikanska Amazon ökade försäljningen av Xbox Series X med över 1000 procent (från väldigt låga nivåer, antagligen), och detta redan innan spelets officiella release.
Inte jag heller men kommer testa det ändå.
Hade hoppats på mer fokus på utforskning men ack nej
Det beror väl precis på hur man spelar, känns som det ända jag har gjort är att utforska städer och planeter och min played är på 30 timar
Ett par buggar med halvnakna vakter i New Atlantis, samt lite skumma folksamlingar i rabatterna där på kvällarna... Osäker på om det är en swingerstad eller vad det är frågan om.
En sidoquest har buggat ur och det är inte godkänt.
Men jäklar vad kul jag har! 30 timmar in och jag har knappt skrapat på ytan på allt man kan göra i spelet. Man ramlar konstant in på nya quests, nya platser att undersöka och nya sätt att bli överbelastad på
Skippy R.I.P. 17/7 2006
Ett par buggar med halvnakna vakter i New Atlantis, samt lite skumma folksamlingar i rabatterna där på kvällarna... Osäker på om det är en swingerstad eller vad det ät frågan om.
En sidoquest har buggat ur och det är inte godkänt.
Men jäklar vad kul jag har! 30 timmar in och jag har knappt skrapat på ytan på allt man kan göra i spelet. Man ramlar konstant in på nya quests, nya platser att undersöka och nya sätt att bli överbelastad på
Detta uppdraget som buggade ut råkade inte vara så att du missade en person som gömde sig ?
Frågar lite kryptiskt för att jag inte vill spoila allt för mycket men alla jag känner har haft problem med just detta uppdraget xD
Vad hände med GamePass dag 1? DLC inte ingår från första parts studio? Samt att DLC utlovas innan lansering av spelet?
DLC ingår ju ganska sällan på Game Pass. Åtminstone inte för nyare titlar. Forza Horizon 5 är ett exempel på spel som hade precis samma Game Pass-erbjudande vid launch. Det är rätt konsekvent och jag tycker det är helt okej.
Vad hände med GamePass dag 1? DLC inte ingår från första parts studio? Samt att DLC utlovas innan lansering av spelet?
Dag 1 är väl imorgon. Det är det officiella datumet för släpp. Så tolkar jag det som.
Din vänliga kvartersrecensent.
Dag 1 är väl imorgon. Det är det officiella datumet för släpp. Så tolkar jag det som.
Jo, det är lite fult sätt att gå runt sina egna löften. Släpp det innan dag1 så får man vänta om man har gamepass, då kommer flera inte orka vänta och köper det. Kommer nog bli så på fler titlar. De släpps dag 1 på Gamepass, men köper du mega versionen så får du det innan... just det ja.