Baldur's Gate III är släppt!
Det kostar faktiskt 739 på Playstation 5. 849kr är för Digital deluxe Edition.
https://store.playstation.com/sv-se/product/EP3383-PPSA14002_...
Hurra, får vi se om servrarna pallar trycket!
Än så länge är hastigheten bra på GoG iallafall. Håller tummarna för att det gäller alla 105GB
I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg
Uppdaterar min EA-version, bara 105 Gb... Trodde det skulle vara något mindre uppdatering med EA redan installerat.
Deras rekommendation var att avinstallera EA. Men funkar det så funkar det.
12 MB/s. Det här är straffet för att jag snålar med 100/100-lina.
Samma här. Vanligtvis är det inte något problem men nu är det BG3! 2H30M kvar ughh.
Deras rekommendation var att avinstallera EA. Men funkar det så funkar det.
Det viktigaste verkar vara att man verkligen har tagit bort alla sparade filer och mods. Väljer att chansa, i värsta fall får jag väl spela om.
If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.
Min nedladdning sjönk från 80MB/s till 30MB/s när alla andra började ladda ner.
Samma här. Från 22 minuter ner till 2 timmar typ
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Ni som spelar, försök slita er då och då och dela med er av lite intryck. Snälla 🥰
Sitter du och väntar med fingret på köpknappen?
If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.
Än så länge är hastigheten bra på GoG iallafall. Håller tummarna för att det gäller alla 105GB
Min gick ifrån 956mb/s till nu gå mellan 100-500 upp och ner, men kommer ner lagom tills barnen sover.
Spela spel är kul ibland.
Ni som spelar, försök slita er då och då och dela med er av lite intryck. Snälla 🥰
Har inte heller bestämt mig om jag ska köpa eller inte...
Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro |
Uppdaterar min EA-version, bara 105 Gb... Trodde det skulle vara något mindre uppdatering med EA redan installerat.
Larian har ju typ i veckovis sagt att det inte vara fallet och att man kan råka ut för massa skumma buggar och fel om man inte tar bor EA versionen samt rensar allt möjligt. De har ju till och med lagt ut instruktioner åt folk.
Mitt 9dagars arbetsläger vart dåligt tajmat med andra ord. 😭
Äntligen! Men... Var är alla recensioner?
Brukar ju ta ett tag att recensera ett RPG på 100+ timmar.
Larian har ju typ i veckovis sagt att det inte vara fallet och att man kan råka ut för massa skumma buggar och fel om man inte tar bor EA versionen samt rensar allt möjligt. De har ju till och med lagt ut instruktioner åt folk.
Jag vet, väldigt svårt att undgå. Men jag har valt att strunta i det.
Min DL är 105Gb, den andra skulle vara 122Gb.
Sitter du och väntar med fingret på köpknappen?
Nästan på. Ska dock försöka hålla mig till PS5 releasen.
Ännu en dag i paradiset.
Brukar ju ta ett tag att recensera ett RPG på 100+ timmar.
Absolut men recensenter brukar ju få börja tidigt för att hinna till release. Men det gällde uppenbarligen inte här.
PC(4090/7700X) | Series X | PS5 | Switch | Steam Deck
Steam verkar inte palla trycket iaf, ligger på 1-6MB/s
Samma. Blir nog att spela imorrn istället.