Allt från söndagens Starfield Direct-show
Massor av gameplay och info om Bethesdas mest ambitiösa spel någonsin.
Bara jag som tycker de e ett No Mans Sky 2.0?
Jag med, men jag tycker det ser sämre ut än No man sky. Tilläggas ska dock sägas att jag inte är särskilt förtjust i Bethesdas spel överlag.
Ser fortsatt lockande ut. Klarar de av att riktigt finslipa detta stora spel så är jag intresserad.
Oj. Det såg... inte speciellt bra ut. Bethesdas spel har dock sällan gjort det, rent tekniskt, men förväntade mig betydligt mer här. Det såg stelt, gammalt och trist ut. Rymden är inte min kopp te så det ser säkert bättre ut för andra men med tanke på den enorma hypen så var detta mycket underväldigande.
Ännu en dag i paradiset.
Skeppsbyggandet ser väldigt intressant ut, men jag kan inte släppa hur "döda" karaktärerna ser ut. Tror det är något med deras ögon som ger en väldig "Uncanny Valley" känsla eller något. Det ser ut som ögonen inte alls passar in. Eller är det bara jag?
Håller med, sjukt B lipsync
Försökte svara att det liknade No Man's Sky på Twitch, blev 5 minuter timeout. Använde inga hårda ord, lade bara till att narrativt sett lär det vara bättre men... that was weird.
Vill dock förtydliga och säga att spelet ser intressant ut. Inte helt såld än men håller tummarna.
Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3
Försökte svara att det liknade No Man's Sky på Twitch, blev 5 minuter timeout. Använde inga hårda ord, lade bara till att narrativt sett lär det vara bättre men... that was weird. xD
Välkommen till en internettid där sanningar censureras och där rena lögner privilegieras. Så otroligt tröttsamt att man inte får uttrycka det man tycker.
Hur liknar det NMS? Det är ju uppenbarligen TES/Fallout i rymden.
Tror för många är NMS deras första rymdspel. Sen förstår de inte att detta är ett RPG. Ett typiskt Bethesda-RPG med vad det innebär. Så man ser utforskning på planeter och gör den kopplingen.
För mig som spelat rymdspel förr var NMS en sån besvikelse. Utöver lögnerna med mer.
Välkommen till en internettid där sanningar censureras och där rena lögner privilegieras. Så otroligt tröttsamt att man inte får uttrycka det man tycker.
Jag tror inte det handlade om det egentligen, antagligen för att min kommenta fyllde fyra rader eller någon miss. Såg massa andra kommentarer som jämförde. Kul konspirationsteori mer, men inget jag tror låg bakom det.
Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3
Dreggel över den kontrollern!
Skulle gärna skaffa headset och kontroll ja!
Tror för många är NMS deras första rymdspel. Sen förstår de inte att detta är ett RPG. Ett typiskt Bethesda-RPG med vad det innebär. Så man ser utforskning på planeter och gör den kopplingen.
För mig som spelat rymdspel förr var NMS en sån besvikelse. Utöver lögnerna med mer.
Det spelar väl ingen roll vad det är för speltyp? Massor av spelsekvenser är väldigt lika NMS. Ingen (?) säger dock att det är samma sak eller att det känns likadant.
Ännu en dag i paradiset.
Hur liknar det NMS? Det är ju uppenbarligen TES/Fallout i rymden.
Hur de har lagt upp och utformat utforskandet och resurssamlandet skriker NMS. Säger inte att NMS var först med att samla resurser, utforska rymden eller första rymdspelet som gjorts, men ni måste skoja om ni inte ser likheterna?