Nysläppta Hi-Fi Rush klättrar på Steam och får strålande betyg
Fördelen med överraskningen är ju att ingen är hypad, och ingen har förväntningar. Det blir liksom ren spelglädje, ofärgad av spelarkrav och ouppfyllda förväntningar.
Sen tror jag spelet är riktigt bra också, jag vill inte ta ifrån utvecklarna det. Men surprise releasen var nog ett genidrag i det här fallet.
En annan fördel med Hi-Fi Rush är att utvecklarna visat på fantasi och mod som vågar prova något helt annat än vad de tidigare gjort. STOR eloge ska de ha för detta. Tänkte prova spelet ikväll en sväng och se om det är något för mig.
Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro |
Får vi en recension av fz?
JA!
En Bamseponny av folket
Som många redan skrivit; fan vad kul med släppt direkt efter spelet visas!
Jag tror också att en del av njutningen med spelet är att det släpptes som det gjorde. Någonstans tror jag också att hade man fått höra om konceptet och sett lite gameplay så hade det inte byggs mycket hype, utan att det kom från ingenstans nu med konceptet och att man får hoppa in och spela direkt gör mycket.
Blir nog att spela mer till helgen!
Kul överraskning!
Får vi en recension av fz?
JA!
Det är ju redan klart 😉 Se nedan:
5/5!!!!! Spelet levererar otroligt kul gameplay med underbart flyt. Grafiskt ser allt snyggt ut och spelet känns trots att genren inte är ny originellt. Jag vill och kommer spela mer. Dessutom känns alla små detaljer väldigt välgenomtänkta. Det finns nivåer och hjälpmedel som gör att spelet passar totalt taktlösa, mästertrummisar och alla däremellan!
Jag önskar att fler utvecklare gjorde så här och bara, btw, här är ett nytt spel, enjoy. Extra kul att det även har blivit så varmt mottaget, både på PC och på Xbox. Det bevisar bara att det inte behövs flera år av hype, tråkiga förseningar och skakiga releaser för att släppa spel idag
Frågan är hur många som faktiskt ens vet att spelet släpptes? Om man går ur bubblan vi är i alltså....... chansen att den stora majoriteten missat det då inte ett ord sagts innan det hamnar bland allt annat i Gamepass galleriet känns också rätt trolig.
Förvisso ett nischat spel från första början.
Just succén på steams försäljningslista borde väl peka på att det inte missats..?
Frågan är hur många som faktiskt ens vet att spelet släpptes? Om man går ur bubblan vi är i alltså....... chansen att den stora majoriteten missat det då inte ett ord sagts innan det hamnar bland allt annat i Gamepass galleriet känns också rätt trolig.
Förvisso ett nischat spel från första början.
Kan ligga något i det, men o andra sidan så verkar ju spelet ha blivit en succé även utanför Game Pass i och med att det säljer bra på Steam.
Det är ju redan klart 😉 Se nedan:
Fair enough! Oooh, passar "totalt taktlösa"!? Tackar! Låter som något för mig.
En Bamseponny av folket
Förmodligen det mest otippade spelet att bli den första exklusiviteten från Bethesda-köpet för Xbox. Att dessutom få vara med om ett framgångsrikt shadow drop och det från first party tillhör ju inte vanligheterna heller. Jäkla skoj alltihop.
Fantastiskt roligt gameplay, polerat och härligt att se och lyssna på.
Jump in.
Mycket glädjande att det säljer bra. Att utannonsera spel på detta sättet där man släpper det i samband med utannonseringen, ska uppmuntras då det är underbart. Senast jag kan minnas var Fallout 4, det släpptes månader efter att det utannonserades och för att stilla vår hunger fram till dess så släppte man Fallout Shelter samma kväll.
Ännu en dag i paradiset.