Trailer för Helldivers 2 läcker i förtid
Sony skickade dock ett gäng Marios som snabbt kunde stoppa läckan.
Härligt! Älskade första, så det skulle sitta fint med en uppföljare.
Det blev ju nästan bekräftat i en nyhetstråd här på FZ.
https://www.fz.se/forum/trad/446238-playstation-5-reklam-kan-...
Kan ju även tipsa om att Helldivers finns på steam.
Köpte kompletta för typ 50 spänn för ett halvår sedan.
riktigt kul, men lite för inzoomat. Man ser för lite på 3-4 pers.
Det går ifs att säga om rätt många spel man spelar med liknande perspektiv. Det hör dock spelet till att det var så inzoomat skulle jag gissa då det blir mer kaos och stress då, speciellt med att man måste trycka olika knappar för att få fram olika gadgets och vapen som man tog med sig eller utföra uppdrag etc.
Jag är väldigt nyfiken på hur de ska få in den stressen i ett spel i tredje person utan att bara t.ex. göra att det kommer massa fiender konstant, för den formen av artificiell svårighet tycker jag är värre än fiender som tål 50 magasin från ett vapen. Det är dock min personliga åsikt om hur utvecklare gör spel svårare.
Helldivers var ju ett riktigt bra spel... men det primära kampanj läget förstörde spelet för mig. Att kampanjen fortsatte ju pågå oavsätt om man spelade eller inte, utan att framstegen styrdes av alla som spelade spelet. Så man viste aldrig var i "kriget" man hoppade in när man ville spela det. Kunde vara sista banorna helt plötsligt utan att man gjort något.
Så den där Galactic Campaign var inget vidare, men spelet i sig var fantastiskt.
Fan va kul! Har spelat första en hel del. Man sitter på helspänn när det är som röjigast o du ska slå in den där jäkla kombinationen för att spawana in dina medspelare
Skrattade så jag tjöt när skeppet kom för pick up och lyckades landa på ALLA mina kompanjoner så de blev blodmos. haha
"Writer and Fighter"