Stray släpps tillsammans med en fin exklusiv bärväska för katter
Aaw! Har alltid älskat katter då jag växt upp med dem Jag fick dock låta min egen katt somna in kring julafton 2020, så det här spelet ska spelas, om än med blandade känslor!
Processor: Intel Core i7 14700K med Contact Frame och Kryosheet
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: Corsair Vengeance RGB 64GB 6400mhz
Högtalare: Sonos Arc Ultra, Sonos Era 300 x 2
VR: Meta Quest Pro + VR Air Bridge
Ha ha nu kommer alla katterna att lida av en väska dom inte kan få av sig. Det roliga kommer att vara deras miner när dom förstår att dom inte kan ta av sig den själva. Men kanske man kan få dom att vänja sig....
Nothing is Power without Control
Beklagar sorgen, och vet hur det känns.
Väskan är tänkt för att bära katten, inte för att katten ska bära väskan.
Älskar att i postar kattbilder! Keep going people!
"Writer and Fighter"
Här ligger Alfons (Röd) & Zoe (Grå, Vit) som kom från Borlänges Katthem, båda var innekatter då Alfons lider av Blödarsjuka.
Zoe trillade dessvärre bort för tre år sedan och var den katten som fann mig, envis och bestämd som bara den men älskade at "tjonga" en på hakan och gnössa runt i skägget på mig. Hon visste vad hon ville och kunde dra sig undan när det blev för mycket folk på besök. Det var hon som hittade mig vid ett besök hos Borlänge Katthem och tog första kontakten, där och då visste jag att den katten hade valt mig och då är det inte mycket man kan säga till om. Hon hade varit rätt skygg på katthemmet och dom vart lite småpaff när hon gick fram till mig för lite gossning.
Alfons däremot, han är kompis med allt och alla, äter dessutom allt som går att tugga på. Älskar att ligga i knän och kurrar så högt att det inte går att sova i samma rum som han befinner sig. Han låg och slappade i en kattmöbel och han hade jag inte lagt märke till alls men det hade frugan.
Saknar Zoe mer än vissa människor som gått bort, kan tyckas konstigt men så är det, det är underbara varelser katterna
Katterna införskaffade jag och hustrun en jul och bestämde oss för att det fick bli "Årets julklapp"
Syskonforumet Sweclockers har precis en sådan tråd. 125 sidor sedan 2015. Bara ta ett initiativ och skapa. 🙂
https://www.sweclockers.com/forum/trad/1395740-katt-lika-roli...
Varför inte jag kan slänga upp en!
Cool story och ja katter är väldigt speciella om man jämför med hundar (jag gillar båda dock) Men jag menar typ att det bara går inte att få en katt att göra nåt som den inte vill, så är det bara, dock är de ju helmysiga o gosiga när de är på det humöret. Är också från Borlänge btw 😋
Nothing is Power without Control
Är hundmänniska egentligen men detta spel skall spelas, trevligt med dag ett också på PS+ (extra och premium).