Recension – Iconoclasts
Ett åtta år långt enmansprojekt som du inte bör missa.
#gog, #iconoclast, #pc, #ps4, #recension, #releaselistan, #steam
Ni har glömt att skriva "Iconoclast" på betyget. Nu står det bara "Spelnamn".
Tack, fixat!
Det ser väldigt intressant ut. Gillar plattform, lite puzzlande & metrovania. Ett av de bästa spelen jag spelade förra året var Valdis Story: Abyssal City. Ett spel från några år tillbaka (2013) som jag hade missat. Skulle vara roligt att något nytt som man kan lägga ner lite tid på. Men just nu ligger mitt största fokus på Switch (spelar nästan enbart PUBG på PC). Detta ser tyvärr ut att gå bort då till förmån för Celeste.
Namnet är lite skumt och fastnar inte, kan jag tycka,
annars hyfsat skön stil på världen o karaktärer.
Att det gavs ut till vita också motiverar ett köp
Ja, det skadar verkligen inte med en bärbar version av spelet.
@Blackwolfe: Och jag kom att tänka på den horribla Flashback-remaken nu bara för det. Det såret hade knappt hunnit läka än :'(
@Blackwolfe: Och jag kom att tänka på den horribla Flashback-remaken nu bara för det. Det såret hade knappt hunnit läka än :'(
Inte kört det, så jag har aldrig behövt känna den smärtan Bara kört orginalet.
Den var verkligen skandalös.
I senaste avsnittet av P3 Spel intervjuar de spelskaparen. Vilka konsekvenser det fick att sitta och koda i 10 år, helt själv.
I senaste avsnittet av P3 Spel intervjuar de spelskaparen. Vilka konsekvenser det fick att sitta och koda i 10 år, helt själv.
Lyssnade på denna. Mycket intressant och lite skrämmande. Och grymt imponerande vilket psyke/motivation/ork killen har som jobbat på detta i 10(!) år helt ensam! Men det hade ju också sitt pris...
Har detta på PS4:an men bara spelat nån timme. Blir nu lite sugen på att plocka upp detta igen och spela igenom det.