Släck törsten med Vattenflaska 3000! Nu i FZ-shoppen
Verkar som ni tittat på filmen Airplane! med Leslie Nielsen

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"
Jaha så TV-Shop... Vad får jag om jag ringer inom 10 minuter!?
Då slänger vi med den här disktrasan..."The Real Sucker"
If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Den såg snygg ut men 400ml har jag lite svårt att hitta användning för. Skulle vara trevligt med en 1000ml eller större.
Håller med där, själv har jag tidigare köpt en av LTTs isolerade vattenflaska (den som rymmer 40 Fluid Ounces/1,18 liter), den storleken är betydligt mer användbar!
Fyller den med kallvatten och ett gäng isbitar innan jag far till jobbet så har jag kallvatten mer eller mindre hela dagen, har låtit den stå i 12 timmar och det var fortfarande kvar isbitar i vattnet inuti.
Time flies like the wind
Fruit flies like bananas
Nu får jag vara negativ, den är för liten. 1L så hade det varit som hittat. Frågade ni ens oss?
Nej, finner det som stor humor hur man kom fram till storleken att satsa på. Samma sak påpekas i forumet för Swec och det är obegripligt hur man trodde att en vattenflaska för sportcyklister var det som skulle gå hem? Lite som om man skulle köpa en tekanna eller kaffebryggare, vem skulle köpa en som var begränsad till 4dl?
Tror de flesta är rörande överens om designen och materialet - klockren. Men storleken? Känns lite som att lansera en musmatta och sedan enbart erbjuda den i utförandet 25x22mm med gelekudde.
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Nu får jag vara negativ, den är för liten. 1L så hade det varit som hittat. Frågade ni ens oss?
Nej, finner det som stor humor hur man kom fram till storleken att satsa på. Samma sak påpekas i forumet för Swec och det är obegripligt hur man trodde att en vattenflaska för sportcyklister var det som skulle gå hem? Lite som om man skulle köpa en tekanna eller kaffebryggare, vem skulle köpa en som var begränsad till 4dl?
Tror de flesta är rörande överens om designen och materialet - klockren. Men storleken? Känns lite som att lansera en musmatta och sedan enbart erbjuda den i utförandet 25x22mm med gelekudde.
Ehm... mätte precis upp ett av mina glas, vilket var 4dl.
Såååå, ett glas vatten har man med sig på fjällvandringen. Neat. 😂
Vi frågade inför musmattorna men kanske borde ha gjort det här också. Vi hade tre flaskor med i kalkylen, bland annat en på 0,7 liter och isolering men när den skulle landa på någonstans 250 kr i slutpris blev vi osäkra kring om folk skulle tycka det var rimligt.
Det blir en sommar nästa år också.
Kan vi få en special-edizione med den avgående chefredaktörens ljuva anlete på?
Typ så som figuren från sweclockers fast i Calle version. Det hade varit något, ett köpt direkt från min sida. 600-750ml hade varit något men priset kanske hade skrämt bort några. Hade själv satsat på en om det varit runt 600-750ml speciellt när det är så varmt och man är dålig på att dricka.
Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance
Vi frågade inför musmattorna men kanske borde ha gjort det här också. Vi hade tre flaskor med i kalkylen, bland annat en på 0,7 liter och isolering men när den skulle landa på någonstans 250 kr i slutpris blev vi osäkra kring om folk skulle tycka det var rimligt.
Det blir en sommar nästa år också.
En dyr flaska är bättre än en värdelös. (Värdelös var en liten överdrift men 0,4 är för lite för att jag ska va intresserad.)
Sen är det väl ingen som skulle beställa ur er eller sweclockers butik för att det var bra priser utan det är för att sponsra er och på köpet få något användbart.
alldeles för liten.. 33cl dricker man upp i ett naffs. satsa på en kleen canteen istället: https://www.apotekhjartat.se/produkt/klean-kanteen-classic-sh...
En dyr flaska är bättre än en värdelös. (Värdelös var en liten överdrift men 0,4 är för lite för att jag ska va intresserad.)
Sen är det väl ingen som skulle beställa ur er eller sweclockers butik för att det var bra priser utan det är för att sponsra er och på köpet få något användbart.
Folk är mer praktiskt lagda än vad man tror