Nominera generationens spel på Xbox och Playstation!
Den 24 november kommer vi köra ett livesänt event på Red Bull Gaming Sphere där vi korar generationens bästa spel och firar in Playstation 5 och Xbox Series. Men, vi vill också veta vad communityt anser är de allra bästa spelupplevelserna på Xbox One och Playstation 4 och kommer därför också redovisa er lista, i direktsändning!
För att ni ska kunna rösta på något behöver vi dock ha ett urval så redan nu drar vi igång en veckolång nomineringsrunda så att vi inte missar några gömda pärlor. Skriv dina favoriter från de gångna sju åren i denna tråd. Svårare än så är det inte.
Kriterier
Spelet ska finnas tillgängligt på Playstation 4 eller Xbox One
Behöver inte vara plattformsexklusivt
Frågor? Hojta i tråden.
The Last of Us Part 2
Jag är del av spelpodden GOTY - Årets spel
Lyssna gärna:
https://podcasters.spotify.com/pod/show/goty
The Witcher 3
Red Dead Redemption 2
The Last of Us 2
Uncharted 4
Horizon: Zero Dawn
God of War
Visage (Skräckspelet som ligger i Early Access o släpps som 1.0 version nu på Fredag 30 oktober)
SOMA
Alien: Isolation
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ ||
Witcher 3.
Många spel jag också kunde nämnt som tex Bloodborne men dom har för stora brister på vissa punkter. Witcher 3 är enligt mig helt "bristlöst" PLUS att den mängd content spelet hade, helt sjukt välgjorda DLCs, De släpper en gratis PS5 patch till spelet många år efter det läpptes...
Rankar man upp varje del av Witcher 3:
Grafik? Top notch
Ljud? Top notch
Story? Top notch
Gameplay? Top notch
Längd/mängd content? Top notch
DLC? Top notch
Atmosfär? Top notch
Karaktärer? Top notch
Design? Top notch
Näe Witcher 3 är solklart generationens bästa enligt mig.
Det spelet som kommer närmast att hota tycker jag är God of war.