The Witcher 3-rean på Epic sänks med en ynka cent, och därmed blir Epic-kupongen ogiltig
Jag skulle hellre köpa the witcher 3 på GOG, det är rea där med DRM-fritt är inte fel heller.
https://www.gog.com/promo/witcher_birthday
Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro |
Men känns det inte lite som att folk som velat spela W3 redan gjort det, o varenda krona vid det här laget är plus oavsett om de är 50kr eller 150kr? tbh
Kan man ju tro. Jag trodde också alla som velat spela GTA V hade gjort det redan, men tydligen inte.
Kan man ju tro. Jag trodde också alla som velat spela GTA V hade gjort det redan, men tydligen inte.
Världen är stor, lätt att bara tänka utifrån sitt eget perspektiv. Finns givetvis massvis med människor runtom i världen som aldrig har haft råd att köpa GTA V eller Witcher 3.
Men känns det inte lite som att folk som velat spela W3 redan gjort det, o varenda krona vid det här laget är plus oavsett om de är 50kr eller 150kr? tbh
TW3 fortsätter sälja friskt och CD Projekt har genom åren varit ganska måna om prissättningen på deras produkter. Om inte för att lönsamheten ökar, så kanske för att det signalerar något oönskat (i deras ögon) om spelet går för 5 euro.
Bra spel för övrigt!
Trottoarkantssnubblande insjögangster.
Vill inte vara för kritisk här, men faktumet att du får GTA5 o GTA Online gratis OCH i princip oäntligt med 10 EUR kuponer (japp, du får ny när du använt en!!) borde vara nyheten istället för att klanka ner på dom för att dom ändrar priset på en av världens redan mest prisvärda titel.
Var det inget rykte om att det kommer bli gratis nästa vecka? Kan ju vara ett sätt att ”hindra” folk från att betala för det och bli sur nästa vecka när det blir gratis.
Ett starkare rykte är dock att Civilisation 6 blir gratis nästa helg och skulle säga att det ryktet blir trovärdigare i och med detta eftersom man uppenbarligen har insett att Witcher är för billigt.
https://www.fz.se/nyhet/283193-civ-vi-med-flera-ytterligare-t...
Skulle det ändå blir The Witcher 3 så kan detta kanske vara något som tillämpas för alla
https://www.fz.se/nyhet/283207-epic-game-store-verkar-vilja-l...
Epic är ungefär lika ärliga som eBay-försäljare som flyttar över hela varupriset på fraktkostnaden. Tror inte vi hade sett lika många förlåtande kommentarer om det var EA som agerade såhär på Origin.
Nej, men det beror ju inte på att folk gillar Epic utan att folk hatar EA och då reagerar emotionellt istället för rationellt när det företaget kommer på tal.
Vill inte vara för kritisk här, men faktumet att du får GTA5 o GTA Online gratis OCH i princip oäntligt med 10 EUR kuponer (japp, du får ny när du använt en!!) borde vara nyheten istället för att klanka ner på dom för att dom ändrar priset på en av världens redan mest prisvärda titel.
Bara för att man gör en schysst grej, gör inte att det dåliga man gör är okej. Det värsta är ju om man kan komma undan med oärlig företagsamhet bara för att man gör sken av att ge bort saker.
Borde vara olagligt ändå att betala under 150 kr ändå. Spelet är värt så mycket mer
Så jävla bra är inte spelet.
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Jag skulle hellre köpa the witcher 3 på GOG, det är rea där med DRM-fritt är inte fel heller.
https://www.gog.com/promo/witcher_birthday
Fast The Witcher 3 har aldrig haft någon form av drm då utvecklarna är emot det.
Har fortfarande inte spelat the witcher och köper det nog när det släpps en remaster x)
Så jävla bra är inte spelet.
Det behövs ingen remaster. Så jävla bra är spelet.
Fast The Witcher 3 har aldrig haft någon form av drm då utvecklarna är emot det.
Fast laddar du spelet på epic eller steam eller uplay etc så får du ett DRM då du måste starta igenom deras launcher. GOG kan du ta ner spelet oldfasionstyle och starta spelet helt utan launcher om så önskas
Epic är ungefär lika ärliga som eBay-försäljare som flyttar över hela varupriset på fraktkostnaden. Tror inte vi hade sett lika många förlåtande kommentarer om det var EA som agerade såhär på Origin.
Synd bara att det är CDPR som sätter priset på sitt eget spel. Suck.
Borde vara olagligt ändå att betala under 150 kr ändå. Spelet är värt så mycket mer
Jag gick in i tråden och förväntade mig nästan lite gnäll, så möts man av denna kommentar, med 24 1Ups. Ni är bäst!
Jag gick in i tråden och förväntade mig nästan lite gnäll, så möts man av denna kommentar, med 24 1Ups. Ni är bäst!
Jag förstår att du tycker det är bra fortfarande eftersom du spelar det för första gången nu.
Jag spelade det då det kom ut och körde igenom det två gånger för det fanns ju även new game+. Det har kommit många spel som är bättre än witcher 3 sedan dess. Men då det begav sig var det bästa spelet jag spelat just då.
PS5 och inget annat.
Jag kan tänka mig att det inte måste vara Epic som är orsaken till det utan spelets skapare? Det har ju hänt förr på Epic Store att skaparna till spel inte har velat se för låga prislappar på deras spel och krävt att Epic höjt dem, eller inte inkluderat dem i reor.
Vet någon ens om det är Epic eller CDPR som är orsaken?
Jag förstår att du tycker det är bra fortfarande eftersom du spelar det för första gången nu.
Jag spelade det då det kom ut och körde igenom det två gånger för det fanns ju även new game+. Det har kommit många spel som är bättre än witcher 3 sedan dess. Men då det begav sig var det bästa spelet jag spelat just då.
Vilka motsvarade rollspel/rpg spel har kommit ut efter W3 som är bättre?
Hehe, ja. Osäker om jag kommer sparka igång ett New Game+, som du säger har det släppts många bra spel sedan dess. Det jag tycker har åldrats sämst i The Witcher 3 är en del uppdragsstrukturer, speciellt eskorter. Och att de passager som ska vara stora och episka sällan lyfter.