Dags att ge bort lite spelnycklar till bättre behövande. :D
Inte intresserad av nyckeln men undrar hur fasen man får nycklar hela tiden? Vet att det kommer keys med nya grafikkort osv men förutom det?
Så pass?! Hade ingen aning om det. Har du några rekommendationer? Jag har lite pengar över som jag brukar slösa på streamers och så men detta är ju ett vettigt alternativ om det finns bra keys att ge bort
@anon_326725: Ser visst att de har höjt med 10 kr sen jag kollade sist, kanske euron har gått upp.
Ändå.. sjysst deal om man vill ge bort spel
Det var som fan... Jag har jävligt dålig koll på alla olika sidor som säljer spel; så Fanatical var inget jag kände till. De hade ju en del riktigt intressanta deals med massor av spel. Dock lever jag på existensminimum så har fan inte råd att lägga ens 80 spänn på något sånt.
Har du köpt liknande bundles där? Kan man verkligen lita på att de slänger med "kvalitets-AAA-spel" för den summan? Låter ju osannolikt billigt.
Om jag köper en sån där "Fall Mystery Bundle - 10 Mystery Keys". Kan jag då donera alla keys till vem jag vill?
Jag tar gärna Spyro om det finns kvar
Jag har bara handlat från dem ett par gånger, men de leverarade snabbt så är säker på att det inte är en scam sida i alla fall.
Sen om de är 100% ärliga med vad de lovar där vet jag inte.
Och det köpen va inte en sån här bundle, men man får steam nycklar så de borde vara likadant om man slår till på detta erbjudandet.
Tänker som så att jag skaper ett nytt inlägg för varje key så ger jag det till den personen som svarar först helt enkelt?
Borde vara det mest rättvisa.
Istället för att lägga alla keys i samma inlägg och behöva sortera genom alla specifika svar för varje key.
Tar bort respektive inlägg när någon claimat keyen!
Sparkle 2 är första key jag annonserar. Citera och säg om du vill ha den!
Spel nr 3; Explodemon
Avvaktar och ser vem som är intresserad. Har 7 spel kvar att ge bort!
@anon_326725: Wow, du fick homeworld remasterd? steam ligger ju nere just nu så kan inte kolla men bara det kostar väl ordinarie 15-20 euro ?
Homeworld Remastered Collection Mystery fick jag. Menar du att det är något du vill ha och sälja vidare? Du var trots allt den som svarade först ;D
Kan jag få den tro?
@anon_326725: Har redan spelat det, ge det till pingu
humblebundle.com är där jag fått mina nycklar som jag vaskat i tråden. Köper bundles lite då och då (dyker upp nya med jämna mellanrum) och sen prenumerar jag på den månatliga bundlen (tror det kostar en hundring i månaden), då får man 1-3 spel som är namngivna innan, oftast AAA-titlar med något år på nacken och ett antal andra titlar som blir en överraskning när bundlen släpps. Ibland fler AAA-spel, oftast indie-titlar och lite obskyra spel. Fått mycket bra spel därifrån som jag antagligen aldrig hittat på egen hand.
Har du tid att lira allting då?
/Edit
Det är kanske därför du ger bort dem?
Hahaha, nej!
Massor med spel som jag spelat i 5-60 minuter, plus alla som donerats i tråden eller till polare
@anon_326725: Hur gick det, ingen som ville ha spel 1 och 3? väntar på att se om spel 4-10 va något att ha som homeworld eller om det bara är <1 euro spel du fick sen?