Detta är Apex Legends - Gratis och ute nu!
Nyhet uppe direkt efter twitch-eventet! snyggt calle
i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5
Nu hängde sig downloaden, misstänker overload på origin-burkarna!
i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5
Ja det "löser" väl valet till onsdags streamen då
Känns som lite gubbar och korta ronder utan att spelat då förstås.
Hur många gb?
-cb99
Edit in,
Hur många gb? 12,7 Gb (PC)
Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.
Det såg faktiskt bättre ut än vad jag förväntat mig. Jag är inget Battleroyal fan, men jag kan åtminstone prova. Vem vet, kanske man fastnar för det (det är ju gratis, så man förlorar inget annat än lite tid!)
Känns som det är något hos dig - funkar utmärkt att ladda ner för mig.
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Kunde varit 10 minuter tidigare om jag inte glömt att publicera skiten
I övrigt, ser ball ut, kommer garanterat lira imorgon.
Fast på 55% av nedladdningen, kan starta spelet men det står "HD texture downloading". Verkar saknas massor på startmenyn. Någon annan i liknande sits?
EDIT: Startade om Origin och nu verkar det vara igång igen, då ska vi se.
Vissa karaktärer verkade mer rörliga än andra.
Någon som hört något om crossplay alá Fortnite?
Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen
Mjo såg så ut, men inte sett någon med wallrun vilket jag tyckte var en del av charmen med Titanfall.
Förövrigt så läste jag detta medan jag väntar på nedladdningen, inget Titanfall 3 på g alltså -
"There are some people who think there are too many battle royale games or it's a fad, the world thinks we're making Titanfall 3 and we're not - this is what we're making.
McCoy's answer also confirms what many already suspected: Titanfall 3 isn't in development, and Apex Legends is its current Titanfall focus."
https://www.eurogamer.net/articles/2019-02-04-respawn-explain...
The more I practice, the luckier I get.
Då det är rätt likt Titanfall 2, dom som inte bryr sig om grafik (köra på lägsta inställningar) samt vill spara utrymme på ssd/hdd (inte direkt så spelet tar mycket plats) kan med enkelhet ta bort 2 filer inne i " :\Program Files (x86)\Origin Games\Apex\paks\Win64". pc_all_opt.starpak och pc_all.starpak (med andra ord, starpak filerna), dom tar ca 16gb tillsammans. Såklart är detta inte nödvändigt, och varje gång spelet får sig en uppdatering, vilket detta lär få en del utav, så kommer dom laddas ner på nytt. Så onödigt, fast nödigt för den som verkligen behöver utrymme. Den som leker med detta behöver inte oroa sig om att det är fusk eller att man får ytterligare fördelar, det är exakt samma som att köra spelet på lägsta inställningar.
Som en gammal arbetslös gubbe och säkert många ungdomar så blev jag hypad.
Slutade ladda ner halvvägs. Är det här något nytt? Fräsht nytt spel som kommer spelas av många typ Team Fortress 2? Eller bara ett försök att fixa snabba pengar med dåligt spel?
“Too weird to live, too rare to die”