Nu kan du se hur mycket du köpt Steam-spel för
Vilken sida ska man logga in på? o.O
https://help.steampowered.com/en/accountdata/AccountSpend
Sorry, missade att länka.
$209.55. Kalla det en yrkesskada.
Lol prisjakt-rutas misslyckas aldrig med att leverera något lustigt
Är det nu vi avslöjar att den hanteras manuellt?
$209.55. Kalla det en yrkesskada.
$3,506.30
Är jag då spelskadad?
O då lär jag inte vara värst , vänta bara.
Ska bli (!intressant) att kolla när man kommer hem.
$2,473.43
Ungefär som förväntat. Många avklarade och ännu fler man inte ens ordentligt startat, men ytterst få spel som jag riktigt ångrar att jag köpt. Finns några som kanske var lite utav ett dåligt beslut men ja vad fan, dåliga beslut i livet kan hamna i betydligt högre summor... Ingen risk för lyxfällan åtminstone!
Tack FZ... Trodde detta var en spelsite och inte en personal economy track n´shame site.
strax över 2000 haha. Jag har lagt i runda svängar 20.000kr och har ändå inget att spela...
Nu tvångsrationaliserar vi lite:
För varje steam dollar jag spenderat har jag sparat 2 dollar som annars gått till öl om jag inte suttit hemma och spelat istället. Detta betyder att min investering av 20.000kr har sparat mig ytterligare 20.000kr.
Ja nu känns det bättre. /( `.´)\ *lalalalalalalalalalalala*
Edit: stavning
5000 dollar ungefär 😂 undrar om det kan stämma då jag handlar majoriteten av allt via billigare sidor.
Processor: Intel Core i7 14700K med Contact Frame och Kryosheet
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc Ultra, Sonos Era 300 x 2 and Sonos Sub Mini
VR: Meta Quest Pro
Spenderat $1,713.65 sedan 2004 (Om nu man räknar så långt tillbaka).
Med tanke på den tid som man lagt ner så är det inte så farligt 4,784h https://steamtime.info
Inled oss ej i frestelsen
Utan fräls oss från Ondo
Så, vad är OldSpend vs TotalSpend?
|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
700 dollar. Men jag har nog köpt 75% av mina spel genom andra försäljare (gmg, g2a etc) så är nog en del mer.