The Divisions spelförstörande bugg åtgärdas inte förrän 12 april
Jag har aldrig tankat hem något fusk, jag har editerat minnet direkt i spelet med CE.
Du insinuerar rätt friskt om vad jag egentligen har gjort.
Och så länge jag inte använt fusken i spelandet och i PVP mot andra spelare så räknas det inte som att jag har använt fusken som du påstår,
Vad är det du egentligen själv inte förstår?
Jag har däremot bidragit till att de täpper till möjligheterna till fusk.
Och hur skulle en som jag ens kunna få virus?
Jag fick ett virus under 1990-talet av en polare, som jag nös efteråt.
Du får det att låta som du har testat nospread osv, det är inte ngt du fixar med cheatengine, låter snarare som ngt ur ett fullfjädrat fuskpackage ala artificial aiming eller ngt. Dvs, ett fusk du tankar hem...
Men ja, du har editerat minnet, fuskare som fuskare. Samma skit i min bok.
Börjar kännas bättre och bättre att inte ha köpt detta.
Vilka fusk har du testat då? Enbart CE? Vad får dig att tro att du har hjälpt ubisoft på traven med antifuskandet för att du själv har testat ett sätt att fuska på som har varit helt öppet att det går att fuska på sen closed alphan?
Eller var det bara du själv som ryggdunkade dig lite för att känna dig duktig?
Du försöker ju inte tala i klartext. Varför har du CE fuskat överhuvudtaget? Du tror inte developers visste det redan?
Tror ju förövrigt att det tar lite tid för fairfight att samla statistik för att börja bann. (vilket är antifusket jag antar att dom använder iaf, r6 kör det iaf så varför inte the division)
Nu insinuerar du en massa igen. Du vet ju inte ens vad du talar om.
Jag behöver inte ens försvara mig mot dina påhopp egentligen men jag gör det ändå.
Vi testade hacksen med t.ex CE under Alphan och beta och då visste de inte om det.
Men å andra sidan har de heller inte gjort ett skit åt att åtgärda det.
Det är det jag skrev i mitt första inlägg här men det fattade inte du.
Att de lägger fokus på fel saker istället för att åtgärda "game breaking" exploits och hacks.
Klart nog för dig nu eller?
Känns som jag gjorde rätt val att inte köpa detta epicfailspel.
Det är faktiskt väldigt underhållande och jag ångrar inte att jag köpte det
Otroligt roligt spel fram tills lvl 30/50 när vi har väldigt lite end game.
Att grinda Division tech och mala Daily Missions börjar bli riktigt repetitivt.
Jag har två karaktärer på lvl 30 och har rikitgt bra gear på båda men vill kunna göra något mer än bara köra ovanstående varje dag.
Så jag ser fram emot den tolfte när vi kan köra Incursions
Alltid tisdagar 9 på morgonen
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2