Förlorade i Moba - råkade slå sönder sitt IKEA-skrivbord
Jag tycker absolut inte det är något konstigt. Inte för att jag har slagit sönder något men det händer att jag slår näven i bordet eller vrålar ut diverse svordomar och könsord om jag spelar ett tävlingsinriktat spel.
Slutligen om man har spelat ett moba, dota hots är det svårt att inte bli förbannad. En spelare kan förstöra väldigt mycket - det blir frustrerande.
Jag saknar ett alternativ. "Nej, Jag förlorar aldrig" Har råkat ha sönder en illa plaserad (av mig) glasskål. Förbannad över nått så skulle jag slänga kontrollen i soffan brevid mig och gå på toa och popcornskålen stog i vägen när kontrollen kom farandes.
Har bara slagit isönder en gång och det var inte pgr av något spel utan en irriterande människa intill mig. Slängde mitt custom made tangentbord (camo med texten born to kill) efter en person. I samma sekund som jag släppte tangentbordet och såg den flyga iväg så ångrade jag mig. Den blev totalt förstörd.
Edit: Att svära och höja rösten när man spelar med polarna visar bara att man är engagerad
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Kom på en annan sak, drämde näven i skrivbordet så hårt en gång att hela datorn (då stående på skrivbordet) startade om.
Många år sen nu.. Jag spelade wow och det gick så grymt dåligt i arena så jag tog mitt glas och kastade in det i väggen bakom mig.. Tydligen så satt tjejen där så hon fick all glas över sig.. Efter det lugnade jag ner mig.. O.o
Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly
Fattar inte hur du lyckades ta sönder ett G15 tangentbord, mitt har hållit säkert 10 år och då har jag ändå stått och hoppat på det under en superrage attack i Dota till wc3...