FZ.se blir systersajt till SweClockers.com
Ett nytt kapitel påbörjas när Sveriges bästa spelsajt FZ.se uppgår i det nybildade digitalförlaget Geeks Publishing och får sällskap av välkända SweClockers.com och 99mac.se.
Svårt att se det här som positivt då Sweclockers och forumet är i klass med aftonbladet. Hur det här kommer påverka Fz är bara att se.
Kanske lite tidigt med domedagsprofetior men det gör inget att vara beredd på det värsta.
Sen när blev SC som Aftonbladet?
Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed
Svårt att se det här som positivt då Sweclockers och forumet är i klass med aftonbladet. Hur det här kommer påverka Fz är bara att se.
Kanske lite tidigt med domedagsprofetior men det gör inget att vara beredd på det värsta.
Öh? Det var det mest udda jag läst.
/sweclockare sedan 2003
Kanske vi då kan få tillbaka Hover-knappen "Fullskärm" mitt i bilden som tidigare?
(istället för nuvarande plats.. i en förort till Chiles huvudstad).
Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.
Jag hoppas verkligen att ni fixar till kommentarssystemet i den kommande versionen! Att skicka nya kommentarer är ju inga problem, men att ändra är en helt annan femma. Det verkar som att ni cachar allt på webbsidan, för ändringarna brukar inte synas förrän efter några timmar eller dagar. I alla fall för min del. Ibland syns ändringarna direkt. Ibland syns de inte förrän den angivna tiden. Sjukt störande! Men om man citerar sig själv eller väljer att redigera igen, så syns ändringarna, men inte i själva kommentarsflödet.