The Witcher 3 – läckra miljöer och monsterjakt
Den här är väl flera veckor gammal?
Tänk om man hade råd med en pc som kunde driva detta spel i 60fps @ 2560x1440 på högsta ögonporrinställningarna...
Det här verkar bra och blir säkert ett köp till antingen min dator eller next gen konsol. The Witcher 2 fick till och med beröm av Barack Obama för att det gav bevis på Polens ambitiösa mängd kreativitet och arbetsmoral: http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/spela/article19003873.a...
Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"
förbokad för över 1 år sedan.
Just nu kör jag The witcher och jag diggar det verkligen. framförallt berättelsen men måste man spela klart spelet för att förstå handlingen i tvåan. Jag tänker att man har en annan förhållningssätt till karaktärerna och berättelsen när man har känt karaktärerna från ettan
Yay! Ser fram emot detta! Tur att DAI kommer i november annars skulle jag ha svårt att vänta på Witcher 3.
Ska nog uppgradera min burk runt november. Undrar om DDR4 RAM har gått ner i pris då... Inte så troligt?
"I had a dream with terrible chromatic aberration."
- John Carmack
Mhm, Witcher spelen är verkligen en dröm, för oss alla tvspelare egentligen, tänkte först skriva rollspelsdiggare :). Ska sj köra om ettan o tvåan snart. Av den enkla anledningen att trots deras ålder så finns det fortfarande inget bättre. Dock så finns det lika bra rollspel elr nästan iaf också. BG2, Fallout 1&2&tactics. Fast det är ändå konstigt hur mycket skitspel som släpps.