Sista dagen på Steam-rean
Blev 17 spel totalt (vissa av dem hade jag redan på skiva dessutom, mupp).
Bioshock Infinite Season Pass
Unreal Pack (U1, U2, UT 2k14, UT3)
Payday 2
Metal Slug 3
Halo: Spartan Assault
Final Fantasy VII
Final Fantasy VIII
Metal Gear Rising
Brothers - A Tale of Two Sons
Urban Trials
Heretic/Hexen Pack (Heretic 1, Heretic 2, Hexen 1 + DLCs)
Bastion
Dust: An Elysian Tale
Kan vara värt att handla upp sig inför en viss FZ sommarutmaning som kanske startas imorgon. *hinthint nudgnudge*
Borde inte nyheten komma idag? Startskottet för alla som är ivriga (läs: förmodligen bara Paddington) borde ju gå kl 00.00?
Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.
Jag har köpt följande spel under sommarrean:
Goat Simulator 55:-
Planetside 2: Elite Soldier Bundle 32:-
SteamWorld Dig 20:-
OddBoxx 6:-
They Bleed Pixels 18:-
Enslaved: Odyssey to the West 45:-
Torchlight 34:-
Bastion 20:-
Call of Juarez: Gunslinger 34:-
Brothers: A Tale of Two Sons 27:-
Metro: Last Light Complete Edition 62:-
SimCity 4 Deluxe 23:-
Mark of the Ninja: Special Edition DLC 23:-
Guacamelee! Gold Edition 24:-
Rogue Legacy 34:-
Risk of Rain 20:-
Awesomenauts 9:-
Kingdoms of Amalur: Reckoning 46:-
Battleblock Theater 34:-
Spelunky 32:-
The Witcher 2 36:-
Payday 2 51:-
Monaco 12:-
Tiny and Big: Grandpa's Leftovers 9:-
Totalt: 24 spel för 748:-.
För mig så blev det
Payday 2 med en del DLCs men inte alla
Terraria
Nether
Elder Scrolls V: Skyrim Legendary
Arma3 Karts
Brothers - A Tale of Two Sons
Blockland
Ace of Spades Battle Builder
FEAR: Ultimate Shooter Edition
The Swapper
Payday 2 var helt klart bästa köpet gillade det som fan bästa co-op spelet på länge
h witcher spelen. Fattar inte hypen kring dessa konsollförgiftade skämt. Jäkla tur att de var billiga.
.
Du vet att The Witcher 1 inte släpptes till någon konsol och 2:an fick en 360-port ett år efter det släpptes till pc va? Så jag tror inte du kan klaga på att de är konsolförgiftade.
Dagens rekommendationer:
Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart
Kan vara värt att handla upp sig inför en viss FZ sommarutmaning som kanske startas imorgon. *hinthint nudgnudge*
Borde inte nyheten komma idag? Startskottet för alla som är ivriga (läs: förmodligen bara Paddington) borde ju gå kl 00.00?
Jag kommer göra mitt bästa för att det ska gå upp innan, men det är lite stressigt på massa fronter just nu
Videomupp
Själv har jag köpt ca 20 spel på GoG för mindre än priset av ett "rea" spel på Steam
Skulle gärna vilja veta vilka spel det är då jag kan få "reaspelet" Metro 2033 för 20kr på steam.
Inget specifikt men om man gör en grov uppskattning av medelpriset på Steam så hamnar iaf jag ändå på runt 200-250kr för spelen på Steam (under rean). för dessa pengar kan du med lite tur få ~30 spel på GoG. Inget fel med Steams rea heller men det pågår en rea på GoG som folk missar och som FZ tydligen inte vill skriva så mycket om, även fast man kan få en jävla massa bra spel för nästan inget alls.
Ediit. Ett par spel är dessutom ganska mycket billigare på GoG då man där kan betala samma priser fast i USD istället för Euro.
I år skrek min plånbok i dödsångest. Köpte spel för över tusenlappen. Gissar runt 1500:-...
Då behöver du inte handla på 3 år Jag betar fortfarande av min förra sommarlista och jag betalade bara 400kr för den
Jag har spel som jag köpte förrförra julrean som jag inte har startat än :/
Var en bra rea som kom lagom till lönen ;>
iår blev det;
South Park; pinnen av sanning
Tomb Raider
Wolfenstein
Broders tales för två
CoD:Ghost
Terraria
The Swapper
Thief
The Stanly portable
Project zombiemod
ev nått mer jag glömt.
Fick många spel som jag verkligen har väntat på!
jätte nöjd å glad
Nu får det regna i sommar hur mycket det vill haha.
R.I.P The_maxx
Mitt allra första köp på Steam blev Fallout New Vegas. Har velat ha det länge! Hittills är jag nöjd.
Glöm ej att modda grafiken på Vegas bara.
Vilken mod ska man ha? Finns det inte olika? Länk?
Sitter på fel dator för att veta vad jag har, men man måste välja efter egen smak. Huvudsaken är i alla fall att ta något med high-restexturer vilket man klarar av lätt också med en tre år gammal dator. Det gör enorm skillnad. Därefter la jag till bättre växtmodeller och den något grönare varianten av det paketet.
Därefter finns bra moddar för sömn, vatten, kaloriintag och liknande som ger de delarna av spelet mening. Mod som gör det möjligt att fylla på vatten viktig i så fall. En annan mod jag minns som är bra är den som gör att EDE (en flygande robot) inte triggar markfällor. En annan mod förbättrar menyerna, dvs gör dem större.
Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --