Utforska galaxen i undersköna No Man's Sky
Varenda träd, fisk och buske är slumpmässigt genererad - varje planet unik.
#star-citizen, #no-mans-sky, #hello-games
Ser ballt ut och musiken var skitbra! Kommer hålla ögonen på det här
Btw, Musiken är 65daysofstatic - Debutante
Hela albumet håller rejäl klass!
Ett av mina favoband alltså! Pepp!
Kanske detta blir ett favoritspel också, hehe, ser ju redan förgrymmat trevligt ut!
Glöm inte "Limit Theory"...
http://www.youtube.com/watch?v=Ekq56VZqQvs
Lead 3D Artist, Sweden
+ Xeon Gold 6246R, 2x Nvidia RTX A5000 24GB + NVLink, 191GB ECC RAM
+ HP Zbook Fury 16 G11 Workstation, i9-14900HX, RTX 5000 16GB Ada-Gen, 128GB RAM
Servera detta med Oculus Rift, tack!
Såg väldigt intressant ut, synd att det bara ser ut att komma till konsol men det är helt kart ett spel jag tänker hålla ögonen på för jag verkar inte få nog av spel som är som Elite=).
Står som endast PC?
Vi har bara lagt till det så i speldatabasen tills vi vet vilka plattformar som planeras.
Såg väldigt intressant ut, synd att det bara ser ut att komma till konsol men det är helt kart ett spel jag tänker hålla ögonen på för jag verkar inte få nog av spel som är som Elite=).
Står som endast PC?
Vi har bara lagt till det så i speldatabasen tills vi vet vilka plattformar som planeras.
Det måste komma till pc....Det måste komma till pc....Det måste komma till pc....Det måste komma till pc.........
*Sitter hopkrupen i fosterställning, svettig och suger på tummen*
Glöm inte "Limit Theory"...
http://www.youtube.com/watch?v=Ekq56VZqQvs
Helt otroligt vad en person kan göra, han har även skött sig exemplariskt när det kommer till att ge info till de som är backers.
Står som endast PC?
Citat från artikeln på rockpapershotgun.com ovan:
“Don’t take this the wrong way, but our background is as console developers, and I think everything about the game bears hallmarks of that,”
Det finns gott om innovation och fräscha idéer där ute bland indieutvecklarna.
Skönt att det finns som motvikt till alla "Generic shooter 5" och "Sportspel 2013"
Känns dock mer eller mindre som något som är "i tiden", då är det väl egentligen inte innovativt? Däremot att det ännu inte gjort några "minecraft/terraria" som trippelA titel ännu är lite konstigt tycker jag.
"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886
Står som endast PC?
“Don’t take this the wrong way, but our background is as console developers, and I think everything about the game bears hallmarks of that,”
Synd i så fall. För det ser verkligen intressant ut.
Står som endast PC?
Citat från http://www.joystiq.com/2013/12/09/no-mans-sky-is-a-sci-fi-exp...:
"The game, right now, runs on off-the-shelf high-end PC and it runs on a next-gen console."
Står som endast PC?
Citat från http://www.joystiq.com/2013/12/09/no-mans-sky-is-a-sci-fi-exp...:
"The game, right now, runs on off-the-shelf high-end PC and it runs on a next-gen console."
Då lät det genast bättre