Julkalendern – Vinn Netflix-abonnemang!
wow, snacka om random frågor.
Bennii: wut, Netflix e ju skitbra ju, speciellt med mediahint/ unblock-us så man får tillgång till ALLTmaterial.
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett
Japp, så kör jag. Det enda jag använder google chrome till är netflix med mediahint. Har även en app för att göra praktiskt taget samma sak på min rootade androidplatta.
Eller så gör man som jag o skaffar en unblock-us, då får man tillgång till alla regioner inte bara sverige/USA utan även brasilien, uk, osv och då även på enheter som inte mediahint finns till (smartTV's, mobiler, ps3 xbox osv.)
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett
Skillnaden är väl att mediahint är gratis.
Jag är också lite kluven att delta i denna tävling, jag vinner hellre någon av de spelrelaterade tävlingarna även om jag är en stor Netflix-fantast (likaså min tvååriga dotter som älskar Bamse, Babar och Dora!). Samtidigt är jag på väg mot en "perfect season" med alla rätt i tävlingarna hittills, den trenden vill man ju inte heller äventyra...
Vad heter den appen?
Hoppas du menar Malcolm in the Middle?
Du får det amerikanska med mediahint, du kan kolla Här vad de olika regionerna har för utbud (den listar även andra streamingtjänster som hulu, BBC, crackle. osv.) klicka bara i netflix som filter.
- Sir Terry Pratchett
Trevligt med en tävling, att jag dock måste uppge mina person uppgifter som sen "behandlas" av Egmont vilket är samma sak som att få en massa reklam är inte imponerande.
Rekommenderar Netflix till alla, asbra tjänst!