GTA V vs Battlefield 4
Idag drar både betan för Battlefield 4 och multiplayer i Grand Theft Auto V igång - vad spelar du?
#grand-theft-auto-v, #battlefield-4
har inte ens gta v och är dessutom väldigt obrydd över online delen då jag ser gta som ett singleplayer lir. Så för mig blir det bf 4 betan för att se hur det är.
har hört att frukosten man gör själv är bättre bara dyrt och onödigt att köpa färdigt
Båda
Skulle aldrig falla mig in att "uppleva" GTA V på en stofilartad gammal lastgen-konsoll med hängslen och promenadkäpp. Man får väl ha någon respekt för själva spelmediumet, framgångstanken och hur ett spel faktiskt presenteras?
Låg upplösning, låg fps, utsmetade texturer, kantiga modeller, bantade eller frånvarande shaders, icke optimerbart, omoddbart, tveksam kontroll...
Nej, tills det släpps till PC så är det inte släppt i någon seriös bemärkelse.
Har inte ens kört igenom GTA V än och har inget guldmedlemskap, så det blir BF4 om servarna pallar.
I am the black wizards.
Blir nog GTA i så fall. BF ser relativt ointressant ut, väntar hellre på Titanfall och Battlefront även om det dröjer. Är det något spelvärlden har för mycket av är det "realistiska" shooters. Lika bra att köpa lite guld med asscreed 4 på g eftersom jag gillar mp-delen av ac.
Supreme Commander Forged Alliance Forever.
Förstår inte hur ni orkar hålla på med all fanboy gnäll hela tiden.
PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U