GTA V vs Battlefield 4
Idag drar både betan för Battlefield 4 och multiplayer i Grand Theft Auto V igång - vad spelar du?
#grand-theft-auto-v, #battlefield-4
Skulle aldrig falla mig in att "uppleva" GTA V på en stofilartad gammal lastgen-konsoll med hängslen och promenadkäpp. Man får väl ha någon respekt för själva spelmediumet, framgångstanken och hur ett spel faktiskt presenteras?
Låg upplösning, låg fps, utsmetade texturer, kantiga modeller, bantade eller frånvarande shaders, icke optimerbart, omoddbart, tveksam kontroll...
Nej, tills det släpps till PC så är det inte släppt i någon seriös bemärkelse.
Blir nog GTA i så fall. BF ser relativt ointressant ut, väntar hellre på Titanfall och Battlefront även om det dröjer. Är det något spelvärlden har för mycket av är det "realistiska" shooters. Lika bra att köpa lite guld med asscreed 4 på g eftersom jag gillar mp-delen av ac.
Skulle aldrig falla mig in att "uppleva" GTA V på en stofilartad gammal lastgen-konsoll med hängslen och promenadkäpp. Man får väl ha någon respekt för själva spelmediumet, framgångstanken och hur ett spel faktiskt presenteras?
Låg upplösning, låg fps, utsmetade texturer, kantiga modeller, bantade eller frånvarande shaders, icke optimerbart, omoddbart, tveksam kontroll...
Nej, tills det släpps till PC så är det inte släppt i någon seriös bemärkelse.
Förstår inte hur ni orkar hålla på med all fanboy gnäll hela tiden.
PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U