Saints Row IV – Presidenten ger politiken en skrevspark
Fjärde installationen i Saints Row-serien verkar inte ha tonat ner de humoristiska inslagen.
#volition, #saints-row-iv, #deep-silver
Verkar som att de inte fattar vad som gjorde SRII så härligt. Spelet tog inte sig själv superseriöst med hande ändå en underhållande story med några roliga inslag, en bra balans helt enkelt. Volition verkar tro att den roliga och löjliga delen var skälet till spelets populäritet, vilket är för visso sant eftersom det fick SRII att sticka ut men det var bara en del av många.
+ där på Ziljuns kommentar.
Asså, jag älskar Saints Row, men nu har det fan blivit alldeles för larvigt, trean var redan lite för larvigt för min smak (kul spel trots det, men jag hade uppskattat det mer om dom skruvade ner OTT och KOLLAFANVABALLAGREJERDUKANGÖRA - faktorn till 2:ans nivåer)
*sigh* var ska det sluta, GTA (IV) gick och blev tråkseriöst emo, och Saints Row går åt andra hållet och blir på tok för OTT.
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett
Lär bli rejält nedvotad nu, men jag tycker Saints Row är alldeles för tramsigt och barnsligt. Blir för mycket helt enkelt. GTA är rätt mängd trams, rätt mängd allvar i min mening.
du kan inte bli nedvotad numera...
poängen med Saints Row är att vara ett tramsigt och barnsligt spel. Jag tycker det är bra eftersom man undviker att konkurera med GTA för mycket.
Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942
Känns mer som en parodi på spelet prototype. Saknar ett seriöst modernt gangsterspel där man verkligen får jobba med att bygga upp en egen organisation och skaffa kompetenta hantlangare.
Intel I6800K, Geforce 1080gtx, 16GB RAM, Vattenkylning processor + grafik-kort, 65 Tums 4k TV
Lär bli rejält nedvotad nu, men jag tycker Saints Row är alldeles för tramsigt och barnsligt. Blir för mycket helt enkelt. GTA är rätt mängd trams, rätt mängd allvar i min mening.
GTA har inte längre nå trams
Nu vet vi ju inte med Gta V, men i Gta IV finns absolut en massa skämt och parodier och trams.