Bli din karaktär i Everquest 2
Med ett nytt system kallat SOEmote ska spelare kunna föra över sina egna ansiktsuttryck till sina karaktärer i realtid via en webcam.
Dafuq , låter som ett roligt aprilskämt
Dafuq...pinsamt uttryck. Men japp, det låter som ett skämt - men det är säkerligen inte det. I detta fallet tror jag tyvärr inte det räcker med att spelet blivit gratis + detta för att det ska bli vidare bra.
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Dafuq...pinsamt uttryck.
Pinsamt för vem? Jag skäms inte iaf
Herre min skapare! Milda Matilda! Jösses Amalia! Kors i taket!
Kolla vad kreativ jag var nu!
Uj - det verkar som du var på dåligt humör?
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Poängen med att spela spel är att "föreställa" sig att man är karaktär, inte att man ska bli en karaktär på ett pseudorealistiskt vis. Jag tror detta kommer skruva om huvudet på människor som är spelberoende på ett negativt sätt. Jag tror inte det kommer hjälpa inlevelseförmågan för den som spelar, den ser ju ändå inte sina egna ansiktsuttryck.
Jag tror inte det kommer hjälpa inlevelseförmågan för den som spelar, den ser ju ändå inte sina egna ansiktsuttryck.
Jodå - det beror ju på hur kameran står
99,9% av tiden - när du förflyttar dig, tittar din karaktär rakt fram och ser inte sig själv, så visst, om man tycker att det är kul så lite av tiden så kanske man ska slå till.
Jag tror inte det kommer hjälpa inlevelseförmågan för den som spelar, den ser ju ändå inte sina egna ansiktsuttryck.
Jodå - det beror ju på hur kameran står
99,9% av tiden - när du förflyttar dig, tittar din karaktär rakt fram och ser inte sig själv, så visst, om man tycker att det är kul så lite av tiden så kanske man ska slå till.
Så länge det inte kostar extra så spelar det ju ingen roll. Och jo, jag vet hur mmo's fungerar