Gearbox: Duke Nukem Forever-demo viktigt
Tror aldrig att de kan lyckas så bra efter alla dessa år, så att det inte blir en flopp. Det får ju bli något i hästväg om det inte ska glömmas inom en månad. Ett Crysis 5 typ i grafikväg.
Tror inte DNFs ode ligger i hur bra grafiken ar utan mer i om det faktiskt ar kul att spela.
Har last en del om DNF sen det annonserades om hur det hamnade hos Gearbox och vad de gjort sen dess och kalla mig tokig, men jag ar mindre skeptisk till att spelet inte kommer vara bra. Jag ar ganska saker pa att jag kommer kopa det, med viss reservation tills jag provat det nu utlovade demot.
Tror dom flesta Duke fansen väntar på samma sak
Ett Duke 3D lir med snyggare grafik, mer one-liners, mer brudar, mer utomjordingar, mer gib och aciton Mer.... ja, mer av allt som är Duke helt enkelt
Det lär nog sälja som smör i solsken oavsett om det är revolutionerande eller halvhjärtat.
Ett demo är en lysande idé, alla som vill får testa Duke, och se om spelet är en flopp, en räddning eller både och. Personligen ser jag det som ett givet köp hur som helst, det är ju en bit spelhistoria, men det vore ju inte dumt att få testa spelet, man vill ju inte direkt köpa gris(poliser) i säcken
Huvudsaken att det är kul. Grafiken ser inte så dålig ut, men det spelar inte så stor roll ändå. Jag köpte Crysis delvis för grafiken och ack så besviken jag blev. Inte för att det inte var snyggt men för att resten var väldigt ordinärt.
Ta Minecraft istället som tekniskt sett inte är speciellt spännande, men det är hundra gånger roligare
Tror aldrig att de kan lyckas så bra efter alla dessa år, så att det inte blir en flopp. Det får ju bli något i hästväg om det inte ska glömmas inom en månad. Ett Crysis 5 typ i grafikväg.
Glöm inte att nu är det inte 3drealms som står för utvecklingen utan ett annat företag som faktiskt släpper spel och slutar stoppa in nya häftiga features i spelet varje vecka.
<sarcasm>crysis 5 grafik ja...för crysis är välkänt för att vara ett bra spel.</sarcasm>
att spelet ser bra ut gör det inte automatiskt roligt
Gameplay > Grafik
Huvudsaken att det är kul. Grafiken ser inte så dålig ut, men det spelar inte så stor roll ändå. Jag köpte Crysis delvis för grafiken och ack så besviken jag blev. Inte för att det inte var snyggt men för att resten var väldigt ordinärt.
Ta Minecraft istället som tekniskt sett inte är speciellt spännande, men det är hundra gånger roligare
Håhå kunde inte sagt det bättre själv.
Minecraft är charmigt...det finns folk som gnäller och undrar när grafiken ska uppdateras och bli bättre...
*facepalm*
*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...
Skönt, eftersom man tvingas köpa ett säkert riktigt ruttet spel utan att testat det innan.
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
Är det inte viktigare att de gör färdigt det först innan de börjar mumla om demo?
Hoppas bara att de inte skippar en PC-demo, då blir jag sur.
Men det finns inget som skulle hindra mig från att köpa det här ändå. Så det kvitter väl egentligen, men ... tja. Bara den släpps innan spelet och inte samtidigt, som vissa företag har en skum tendens att göra!
"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."
PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT
Kommer köpas hur jävla dåligt eller bra det än blir förmodligen.
Däremot är jag rädd för, och ganska säker, på att konsolerna kommer "förstöra" spelet. Har sett det för ofta så varför skulle DNF bli ett undantag liksom?
Gött att det äntligen är på väg ändå!
ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb
Blir dem inte tvungna att döpa om det till "Duke Nukem 2011" då?
Vad menar du?
Skämtet har ju varit att "Forever" i Duke Nukem har stått för hur lång tid som är kvar tills spelet är färdigt.
Skämtet har jag alltid fattat... men det gick lite trögt denna gång haha! Peace!:P
+Werewolf-Legion+
Jag insåg just att jag skulle tycka det var roligare om Gearbox stötte på patrull och spelet vart försenat, sen hör man inget på ett tag och sedan läggs det ned igen. Myten om DNF är fan härligare än vad spelet antagligen kommer vara
Du är ju sjuk i huvudet!
+Werewolf-Legion+