Vinnarna i Crysis-tävlingen utsedda
Ännu en gång så ger ni pris åt de mest oseriösa svaren..Herregud.
Frågan är bara hur kul det skulle bli om med seriösa förslag i den här tävlingen? Tex.
1. Cysis II
2. Cysis episode 2
3. Cysis - Aliens strikes back
4. etc.
Torrare och mer förutsägbar tävling hade man nog fått leta efter.
Fan. Jag som tyckte Crysis 2 var bra.
Oj oväntad vinst helt klart, dock en mycket glad överaskning.
men är det bara jag som tycker det blir lite uttjatat med deras anspelningar på "crytek" i varje speltitel?
Ja, hela två speltitlar är verkligen tjatigt
Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD
Givetvis tycker alla att sitt svar var bäst, jag tyckte då att
"Little Big Adventure 3" var bäst... LBA och LBA2 är ju klassiker som sålde miljonupplager vilket var stort på den tiden, dessutom var grafiken mycket bra, och man kunde köra det på sin dator utan problem. Men vad folk bör veta är att på alla tävlingar inkl denna så slumpar juryn ut de som skall vinna så det är inget att bråka om, själv tycker jag att alla svar som innehöll "Cry" eller "Far" var fantasilösa.
Förresten hade det varit intressant om någon annan svarde LBA 3...
P180 | P5B DLX/WI | X6800@4Ghz | Corsair 6400C4 DDR2, 2048MB Raptor 74GB 150GB | M12 700W
Tyckte själv det skulle heta QuitCry
Tyckte "Crybaby" (Lipsill) var ganska bra annars, men nehepp.
Det var alltså ditt fel att jag inte vann, eftersom vi hade samma Men mitt var mer genomtänkt, eftersom det anspelade på "far" och "sis" (syster) som behövde kompletteras med baby för att få hela familjen
Grattis! Men... de var inte speciellt bra. Hoppas verkligen inte spelet ska heta så!
The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...
Tyckte "Crybaby" (Lipsill) var ganska bra annars, men nehepp.
Det var alltså ditt fel att jag inte vann, eftersom vi hade samma Men mitt var mer genomtänkt, eftersom det anspelade på "far" och "sis" (syster) som behövde kompletteras med baby för att få hela familjen
Det låter som en ganska fucked up familj...
Ärligt haha, inte precis någon avundsjuka eftersom enda anledningen att jag deltog i tävlingen var att ni skrev "en dag kvar"-nyheten, men fan vad dåliga bidrag ni valt ut. Likt en annan skrev var det typ en enda, även om nästan alla försökte vara precis just detsamma, som var rolig/snitsig. Car Fry. Resten är ju bara bisarra, speciellt han som skrev "Nått som inte är ordlek på företagsnamnet", okej, det är ju ett jävla bra namn. Du är inte det minsta rolig eller nyskapande. Eller Crykie! när det borde hetat Crykey! (Crikey!). Mitt förslag till att vara otroligt B var fan bättre än vinnarna, och min titel sög något brutalt. "Fight now Cry later" EHEAHEA