Sonys nya firmware återkallad
Min Ps3 klarade av 2.40 updateringen fint. Tråkigt dock att sånt här händer hoppas allt fixar sig snart för er som fått problem.
Mer tråkigt är att vissa tydligen har roligt åt detta. Men fanboyismen är som en sandlåda. Mycket tråkigt dock att folk ser nöje i andras olycka.
Jag har för vana att dra ner firmware uppdateringarna via playstation.se istället för att låta min PS3 sitta och tanka ner den. Av någon anledning så går det klart mycket fortare att dra den via webben och sen lägga den på ett USB minne och installera.
Tycker synd om de personer som har fått problem nu, hoppas Sony löser det lite kvickt nu.
Spectral: vem bryr sig om att vara "bättre än" när man har läge för ett headshot?
sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir
Ja, ungefär som när det var användernas fel när sony installerade rootkit på datorer utan användernas vetskap, och detta rootkit spawnade sen mängder av skadligkod. Men det var ju inte sonys fel och användare som inte visste vad ett rootkit är förnågot skulle inte må dåligt av det. Inte minst när rootkitet i sin ursprungliga form gjorde att folk fick blue-screen hela tiden om man hade otur hahaha
Men som sagt, tror ja gjorde rätt i att vänta med att uppdatera och inte vara så jävla kåt på ett par nya meninglösa funktioner.
I don't really give a shit about krascherna som kan orsakas av att man inte får ner hela uppdateringen då jag inte äger en ps3:a personligen medan en jag bor med gör det och han har inte dragit ner den än.
Nu till offtopic ämnet:
Har det här blivit fragbite eller? Trodde iaf FZ forumen höll lite högre standard men bl.a. xhosa visar ju gång på gång att han är ett troll. Inte konstigt att han skriver som han gör med tanke på hur många nyare användare som verkar sakna lite vett dock :E