Company of Heroes blir gratis onlinespel
LAME!
köpte CoH och CoH: Opposing Fronts från Steam för typ 1,5 veckor sedan... för över 200kr.
annars - Ett mycket bra spel!
Fast läser du posten efter istället för att kommentera direkt, så ser du att nyhetsskribenten har skrivit om nyheten i efterhand.
Jag älskar COH, så jag ser fram emot det hära
What the--? Gratis? Intressant...
EDIT:
Dålig rubrik, CoH blir inte gratis - det är kommande CoH Online som blir gratis.
The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...
mmm, 40-50 grejer i ett skilltree att unlocka, kostar 1€ styck -- vipps har de dragit in samma pengar som för ett fullt spel på något litet tjaffs. 10% inser att det bara är att köpa allt rakt av och gör det (men inser att det är skit), 80% går på scamen, 10% skrattar och rycker på axlarna...
PROFIT!!!!
Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?
Är också skeptisk till mikrotransaktions konceptet, i teorin så betyder det att den som lägger ner mest riktiga pengar på att uppgradera sina enheter har lättare att vinna vilket ju kan anses vara lite unfair. Förhoppningsvis så löser dom det så att det inte behöver bli så. Hoppas att Dice löser detta i BF Heroes också.
How can we win when fools can be kings?
förstår varför folk är skeptiska, dock så ska bfheroes bara "sälja" saker som har med utseendet att göra och inte att man blir bättre.
ingen aning om dom håller det uttalandet eller hur CoH kommer fungera på samma sätt. vi kan bara vänta och se. deras ide som heroes är att se till att många lirar, även om dom inte betalar. så det våre dumt att göra nåt som skulle få dom som inte betlar att bli totalt ointresserade av att spel där dom tvingast i underläga.
Asiater älskar mikrotransaktioner