Epics gratiskavalkad avslutas med Hell Let Loose

Robot
Epics gratiskavalkad avslutas med Hell Let Loose

Panga i andra världskriget mot upp till 99 andra pangare.

#Cover-6-studios, #Epic-games-store, #Expression-games, #Hell-let-loose

Medlem

Gillade man Red Orchestra och Rising Storm-spelen bör man verkligen kolla in detta. Bra balans mellan realism och röj! (i mitt tycke).

Medlem

Gött, hade tänkt köpa det. Då slapp man.

Medlem

Slutade spela hell let loose för 6 månader sen, var så sjukt buggigt

Medlem

Epic har inte gett bort ett enda spel sedan Death Stranding som jag har varit intresserad av. Dock hade jag redan Death Stranding på Playstation. Men ska inte klaga det är ju gratis 👍

Medlem
Skrivet av ChriL:

Det är fortfarande en fascinerande buggfest.

Medlem
Skrivet av ChriL:

Skrivet av Algustafa:

Det är fortfarande en fascinerande buggfest.

Vad är det för buggar ni upplevt? Jag är 43 timmar in och kan inte direkt påstå att jag upplevt en enda bug.

Medlem

Är kanske härdad som ArmA-spelare men jag tycker inte heller att Hell Let Loose är så buggigt. Det är lite småbuggar ibland men inget fruktansvärt vad jag har märkt, annat i perioder där det har varit lite buggar som sedan fixats.

Medlem

Har inte heller upplevt några buggar efter 70hr.
Lite kass prestanda emellanåt dock.

Medlem

"Sale ends 1/9/2025 at 5:00 PM"
Så man har kanske lite mer tid på sig än bara eftermiddan?

Medlem
Skrivet av Ziern:

"Sale ends 1/9/2025 at 5:00 PM"
Så man har kanske lite mer tid på sig än bara eftermiddan?

Ja, till torsdag nästa vecka. Skribenten för artikeln är nog fortfarande inne på att EGS ger bort spel var 24:e timma.

Medlem

Tror jag såg det här spelet i en youtube video som handlade om "döda spel".
Dom var 2 personer som spelade på kartan 😄

Medlem
Skrivet av Broshimitsu:

Vad är det för buggar ni upplevt? Jag är 43 timmar in och kan inte direkt påstå att jag upplevt en enda bug.

Går inte ens att ligga ner och sikta utan att vapnet vara siktar upp i himmeln, går knappt hoppa över staket m.m.

Medlem
Skrivet av JollyRoger:

Tror jag såg det här spelet i en youtube video som handlade om "döda spel".
Dom var 2 personer som spelade på kartan 😄

Märkligt isåfall, då det alltid finns många servrar med mycket folk på. Kanske blandar du ihop det med något annat (Kanske Post Scriptum? har hört att det är lite halvdött).
Kanske är annorlunda för amerikanerna dock, men i europa finns det gott om aktiva servrar, aldrig problem med att hitta någon.

Geeks Gaming

Yay, PTSD-simulatorn. Ett riktigt trevligt spel, OM man gillar riktigt lagarbete och strategi (eller att förlora)

Medlem
Skrivet av NordhNet:

Yay, PTSD-simulatorn. Ett riktigt trevligt spel, OM man gillar riktigt lagarbete och strategi (eller att förlora)

Eller om man gillar att springa över hela kartan för att sedan få ett skott i skallen och man får göra om det igen, igen och igen.

Men till sist hamnar man i nått dike och får en massa kills och då känner man att det är värt det😅

signatur

🖥️ AMD Ryzen 5 7600x
Powercolor Radeon RX 7800 XT
34gb Corsair Vengeance DDR5 5200Mhz cl40
Thermalright! Peerless Assassin 120 SE
Kingston Kc3000 1Tb

Geeks Gaming
Skrivet av Beertagne:

Eller om man gillar att springa över hela kartan för att sedan få ett skott i skallen och man får göra om det igen, igen och igen.

Men till sist hamnar man i nått dike och får en massa kills och då känner man att det är värt det😅

Ja då är du på ett dåligt lag eller ett lag med dålig commander, tyvärr

Medlem
Skrivet av NordhNet:

Tycker att det är 50/50 att man hamnar i ett bra lag. Jag brukar leta ny server om man ser att det inte finns några OPs.

Jag är allergisk mot folk som inte använder micen heller.

signatur

🖥️ AMD Ryzen 5 7600x
Powercolor Radeon RX 7800 XT
34gb Corsair Vengeance DDR5 5200Mhz cl40
Thermalright! Peerless Assassin 120 SE
Kingston Kc3000 1Tb

Medlem
Skrivet av NordhNet:

Så typiskt såna här spel. Allt hänger på vilka man hamnar med. Är likadant i Squad och Squad 44 osv.
.. Och i verkliga livet antar jag. 😆

Är typ 50/50 för mig om spelet är frustrerande eller riktigt jäkla kul!
Har man en kass commander förlorar man.
Har man en kass team leader som inte sätter ut spawnpoints så får man springa över hela kartan och då blir det långdraget.
Har man teammates som inte kommunicerar så dör man hela tiden.

Medlem
Skrivet av HiRoller:

Så typiskt såna här spel. Allt hänger på vilka man hamnar med. Är likadant i Squad och Squad 44 osv.
.. Och i verkliga livet antar jag. 😆

Är typ 50/50 för mig om spelet är frustrerande eller riktigt jäkla kul!
Har man en kass commander förlorar man.
Har man en kass team leader som inte sätter ut spawnpoints så får man springa över hela kartan och då blir det långdraget.
Har man teammates som inte kommunicerar så dör man hela tiden.

Stämmer rätt bra det där. Brukar köra med några vänner så just teammates som inte kommunicerar blir inte ett så stort problem, men varannan gång är det underbart, och varannan gång är det väldigt frustrerande, haha. Bra övning dock, antar jag. Commander tycker jag nästan är minst avgörande så länge det är en commander som åtminstone kallar in saker etc.
Det mest avgörande i min erfarenhet brukar vara garrisons eller brist på garrisons, har man inte squad leaders som bygger garrisons så går det åt skogen. Många rundor känns det som att den grupp jag spelar i är den enda som springer runt och håller skeppet flytande med nya garrisons (ibland är det dessutom så), men har man ett lag som ser till att det alltid finns helt OK garrions ute brukar det bli kul åtminstone oavsett om man förlorar eller inte.

Medlem
Skrivet av Ftmch:

Många rundor känns det som att den grupp jag spelar i är den enda som springer runt och håller skeppet flytande med nya garrisons

Haha, relaterar som fan.
Gillar att köra teamleader så brukar vara jag som får kämpa med det.

Skulle dock föredra att man inte hörde Commander voice hela tiden. Så jävla distraherande när alla pratar i mun på varann. Skulle varit en kanal per grupp eller nåt. Eller om det gick att lösa på nåt annat bra sätt.

Medlem
Skrivet av HiRoller:

Skulle dock föredra att man inte hörde Commander voice hela tiden. Så jävla distraherande när alla pratar i mun på varann. Skulle varit en kanal per grupp eller nåt. Eller om det gick att lösa på nåt annat bra sätt.

Kan vara påfrestande ibland, framförallt om man samtidigt kör med ett squad där det är mycket intern kommunikation (läs: allmänt babbel om man kör med de jag kör med, mig inkluderad ). Kan bli en riktig kakafoni av röster ibland. Det är ju toppen att folk använder röstkommunikation, men vissa tar det för långt, har varit med om att en commander i stort sett satt och höll låda oavbrutet hela uppdraget vid flera tillfällen etc. Men hellre det än tystnad antar jag!

Medlem
Skrivet av Ftmch:

Märkligt isåfall, då det alltid finns många servrar med mycket folk på. Kanske blandar du ihop det med något annat (Kanske Post Scriptum? har hört att det är lite halvdött).
Kanske är annorlunda för amerikanerna dock, men i europa finns det gott om aktiva servrar, aldrig problem med att hitta någon.

ok då var det ett annat spel, var väldigt likt.

Medlem

Kört en stund nu på eftermiddagen och jag vill förvarna alla om att den spelupplevelsen som är nu inte riktigt representerar hur det brukar vara, aldrig sett så många spelare förr, mängder med nya spelare på alla servrar. Svinkul att så många nya provar på men detta gör också att det är väldigt många som inte riktigt vet hur det fungerar med garrisons etc. Kan rekommendera att kika lite på tutorialen om man är ny så kan man bli en riktig hjälte som avgör slaget genom att bygga garrisons på rätt ställe (eller överhuvudtaget). Ses på slagfältet!

Medlem
Skrivet av Ftmch:

Kört en stund nu på eftermiddagen och jag vill förvarna alla om att den spelupplevelsen som är nu inte riktigt representerar hur det brukar vara, aldrig sett så många spelare förr, mängder med nya spelare på alla servrar. Svinkul att så många nya provar på men detta gör också att det är väldigt många som inte riktigt vet hur det fungerar med garrisons etc. Kan rekommendera att kika lite på tutorialen om man är ny så kan man bli en riktig hjälte som avgör slaget genom att bygga garrisons på rätt ställe (eller överhuvudtaget). Ses på slagfältet!

Håller med men vill även framhålla att mic är nästan ett måste då kommunikation betyder väldigt mycket!

Själv har jag kört på game pass sen 1 år tillbaka kanske och är lvl 120 nåt så nu får man grinda igen då epic-versionen är mö bättre...

1
Skriv svar