Ditt år med Switch!
Steam, Xbox och Playstation. Det är mycket som wrappas upp så här års, och nu har turen kommit till gammelkonsolen Switch som fyller åtta år om bara några månader. Här kan du summera ditt Switch-år.
Efter att ha lagt (om jag minns rätt, men det tror jag) 275 timmar på Zelda: Tears of the Kingdom 2023 var det ett klart lugnare Switch-år i år. Men jovisst, ett Zelda "vann" i år också. Men det är så klart viss skillnad på 275 och 29 timmar med Zelda: Echoes of Wisom. Men ett riktigt fint spel är det. Ett antal timmar blev det också med Super Mario Wonder, som jag och sambon "hundraprocentade". Men visst märks det att Switchen är till åren kommen, och jag hoppas min statistisk blir betydligt gladare nästa år. #switch2
Hur ser ditt Switch-år ut?
En Bamseponny av folket
För mig så spelade jag Metroid Prime remastern mest timmar och Link's Awakening valde jag som årets favorit! Men det var ett svårt val ändå. Finns mycket bra på Switchen!
Skaffade en Switch Oled först i år, begagnad. Spelar inte så mycket bärbart men vill ha för resor samt att kunna spela från sängen ibland.
Har dock ändå blivit mer spelade på den en vad jag trodde. Mycket gamla Mega Drive och Snes spel. Har även spelat ca 25 timmar Prince of Persia Lost Crown. Totalt på Switch sedan april i år ca 60 timmar.