Andra säsongen av The Last of Us har premiär i vår
Hade glömt att serien existerade…ni får påminna när det närmar sig för lär glömma detta igen. Tar hundra år för alla serier att leverera fem avsnitt numera…
Exakt så är det! Av den anledningen undviker jag nya serier då de kommer pågå i evighet.
Nuförtiden väljer jag bara serier som jag vet är slut när de är slut, men letar allt som oftast efter miniserier.
Chernobyl, Queens Gambit, Mindhunter (2 säs) är ju väldigt bra!
Om någon har bra tips på nån miniserie gärna dock ej nåt kärlekstrams för fruntimmer tas det tacksamt emot!
Exakt så är det! Av den anledningen undviker jag nya serier då de kommer pågå i evighet.
Nuförtiden väljer jag bara serier som jag vet är slut när de är slut, men letar allt som oftast efter miniserier.
Chernobyl, Queens Gambit, Mindhunter (2 säs) är ju väldigt bra!
Om någon har bra tips på nån miniserie gärna dock ej nåt kärlekstrams för fruntimmer tas det tacksamt emot!
The Terror är något av en personlig favorit. Den första säsongen då (antologi, så fristående handling i olika säsonger - bara kommit två hittills och den andra sög). Ruskigt bra skådespelare, bland andra Jared Harris apropå nämnda Chernobyl. Har man sett Rome är det även lite kul att Ciaran Hinds och Tobias Menzies spelar kapten och andreman, de var ju Caesar och Brutus där.
Undrar om man kan få se en PC release av Part 2 då.
Mycket troligt
Undrar om man kan få se en PC release av Part 2 då.
Den ska vara klar sen länge enligt rykten. Dom väntar bara på säsong 2 så dom kan göra ett gemensamt släpp.