Songs of Conquest stuvar om i färdplanen

Robot
Songs of Conquest stuvar om i färdplanen

Och får ett nytt fraktions-DLC redan i vinter.

#Lavapotion, #Songs-of-conquest

Medlem

lite trist att dom inte kommunicerar något om konsolversionerna, är riktigt sugen på detta

Switch tack. Enligt Steam-sidan har det fullt stöd för dosa redan så håll trut och ta mina pengar.

signatur

”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi

Medlem

Grymt spel, rekommederas!

Medlem
Skrivet av Monki Rauklund:

Switch tack. Enligt Steam-sidan har det fullt stöd för dosa redan så håll trut och ta mina pengar.

Kan vara en sanning med modifikation. Enklare att sätta upp stöd för handkontroll på Steam, medan på konsol ökar kraven och testarna att man faktiskt gör det.

Medlem
Skrivet av Bloodberet:

Kan vara en sanning med modifikation. Enklare att sätta upp stöd för handkontroll på Steam, medan på konsol ökar kraven och testarna att man faktiskt gör det.

Så spelet fungerar inte bra med handkontroll?? Jag som var sugen på att köpa det och spela på TVn.

Medlem
Skrivet av Scream112:

Så spelet fungerar inte bra med handkontroll?? Jag som var sugen på att köpa det och spela på TVn.

Tycker kontrollerna är super på steam decken. Antagligen samma med xbox kontroll.

Medlem
Skrivet av Scream112:

Inte det jag menar, utan det kan vara att spelet måste gå igenom med kontroller för att bli godkänd att ges ut på konsol, än på t.ex. Steam. Därför kan de dröja innan man släpper på konsol.

Stöd kan vara bra på Steam för spelet med handkontroll och även fungera bra på SteamDeck. Det är enklare helt enkelt att utveckla mot som spelutvecklare.

1
Skriv svar