Första riktiga trailern för The Last of Us säsong 2
Ser fram emot denna. Första säsongen var riktigt bra (även om jag gärna sett lite mera svampar). Uppfriskande med en grön post-apokalyps.
Hoppas även att Kaitlyn Dever har stängt av sina sociala medier eller att folk har lugnat ned sig lite nu, vill inte ha en Laura Bailey situation igen.
Skippy R.I.P. 17/7 2006
Det ser riktigt bra ut. Även om uppföljaren inte riktigt var i min smak så ser jag fram emot hur de tacklar allt som händer.
Bara jag som hade svårt för första säsongen? Kändes som om huvudpersonerna fick alldeles för lite utrymme? I avsnitt 3 fungerade det, men i längden blev det frustrerande med utsvävningar åt alla håll (som slutade med alla alla det handlade om dog).
On topic: Snyggt trailer. Måste nog ge s2 en chans.
När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.
Ser fram emot en till tur i svampriket! Gillade första säsongen även om jag tycker att Ellie kändes sisådär i serien
Har fortfarande lite svårt för Pascal och Ramsey men övriga skådisar verkar bättre castade i denna säsongen tycker jag och omgivningarna kändes spot on från spelet.
Blir dock mer sugen på att spela Part 2 än att se säsong 2 om jag ska vara ärlig.
Lirade spel 2 några veckor sen efter jag tittade för andra omgången av seriens säsong 1. Tycker Pascal funkar jättebra. Ramsey har jag också svårt får, MEN, hon är en en fantastiskt skådespelare och jag ska då inte kritisera henne bara för att jag inte tycker hon liknar spelets karaktär.
Lirade spel 2 några veckor sen efter jag tittade för andra omgången av seriens säsong 1. Tycker Pascal funkar jättebra. Ramsey har jag också svårt får, MEN, hon är en en fantastiskt skådespelare och jag ska då inte kritisera henne bara för att jag inte tycker hon liknar spelets karaktär.
Jag får lite B-skådiskänsla över Pascal, vet inte riktigt varför. Bella tyckte jag mest kändes som en jobbig skitunge på ett sätt som jag aldrig riktigt upplevde att Ellie i spelet var även om hon defintivt var det på sitt sätt.
Nej lika är de ju inte nån av de men det har jag inte så stora problem med. Mer känslan de förmedlar.
Jag får lite B-skådiskänsla över Pascal, vet inte riktigt varför. Bella tyckte jag mest kändes som en jobbig skitunge på ett sätt som jag aldrig riktigt upplevde att Ellie i spelet var även om hon defintivt var det på sitt sätt.
Nej lika är de ju inte nån av de men det har jag inte så stora problem med. Mer känslan de förmedlar.
Jag tror jag förstår vad du menar.
Efter att ha spelat spelen så vet man ju i princip vad som händer i filmerna då dom verkar följa spelet mer eller mindre. Tror man får välja, antingen spela spelet eller se serien för ena kommer "förstöra" för den andra. Både spel och film håller hög kvalitet men hade önskat att filmerna varit mer annorlunda för att man inte ska veta exakt allt som händer redan innan.