Concords spelregissör har lämnat sin post

Medlem
Skrivet av Idon:

Dom har en egen hemsida där det klart och tydligt står vad Sweet Baby Inc har gjort och arbetat inom.

https://sweetbabyinc.com/projects/

Gå längst ner där spelen visas och tryck på "show more" så dyker Suicide Squad upp. Lägg muspekaren över bilden så syns info där det står följande

"We worked on: Scriptwriting, (banter, Cut scenes, Barks, Audio Logs, Etc)

Ärligt talat så kunde ni båda använt ett sökverktyg och sökt på Sweet Baby Inc själva om ni var osäkra, men nu vet ni. Hoppas det är till hjälp.

Varför skulle jag söka på Sweet Baby Inc. och Suicide Squad när jag vill veta om Sweet Baby Inc. och ett helt annat skitspel, Concord?

Tråden handlar om Concord och jag har inte nämnt, eller syftat på, Suicide Squad en enda gång.

Talande nog så nämns varken Concord eller Firewalk Studios på sidan du länkade till.

Medlem
Skrivet av Popski:

Varför skulle jag söka på Sweet Baby Inc. och Suicide Squad när jag vill veta om Sweet Baby Inc. och ett helt annat skitspel, Concord?

Tråden handlar om Concord och jag har inte nämnt, eller syftat på, Suicide Squad en enda gång.

Talande nog så nämns varken Concord eller Firewalk Studios på sidan du länkade till.

Du har helt rätt, vet inte riktigt varför jag citerade dig men var lite för snabb vilket inte är riktig och jag ber om ursäkt för detta.

Medlem
Skrivet av Idon:

Du har helt rätt, vet inte riktigt varför jag citerade dig men var lite för snabb vilket inte är riktig och jag ber om ursäkt för detta.

Ursäkten godtages. Generellt så verkar de flesta på internet inte vara vuxna nog att erkänna när de har haft fel. Du tillhör inte denna skara.

12
Skriv svar