Arizona Sunshine återuppstår som en remake

Robot
Arizona Sunshine återuppstår som en remake
Medlem

Inte till Oculus?

signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Skribent
Skrivet av Ankh:

Inte till Oculus?

Oculus är väl Quest idag? Eller har jag fel där @molotov?

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Oculus är väl Quest idag? Eller har jag fel där @molotov?

Nej klart du har rätt - jag läste inte artikeln men såg videon. Tyckte det bara stog Psvr där

<mental notering, läs artikeln nästa gång med>

signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Skribent
Skrivet av Ankh:

Nej klart du har rätt - jag läste inte artikeln men såg videon. Tyckte det bara stog Psvr där

Skyll på att det är lördagsmorgon

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Ankh:

För att det var en PS-trailer från Playstations YT-kanal. 😊

Medlem
Skrivet av Balunan:

För att det var en PS-trailer från Playstations YT-kanal. 😊

Jo, det såg jag sen - men ibland har de likväl de olika plattformarna med i slutet av en trailer.

signatur

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Skyll på att det är lördagsmorgon

Absolut! Har knappt sovit och har tonvis med saker i skallen som jag vill göra idag

...för att citera mig själva när det gått dåligt i fps mot polare "Jag hade solen i ögonen, en katt gick framför skärmen, jag hade glömt starta monitorn etc etc etc"

signatur

Medlem

Kul spel tills jag fick lägga mig ner av spyfärdighet

Medlem

Verkar hända en del i VR världen, vilket förstås är väldigt välkommet från min sida.

Medlem

Inte spelat originalet men detta såg grymt ut så skaffar jag PSVR2 framöver kommer detta stå högt upp på listan över att spela!

Medlem
Skrivet av Ankh:

Jo, det såg jag sen - men ibland har de likväl de olika plattformarna med i slutet av en trailer.

Tror det i regel gäller mer trailers från utgivarna/utvecklarna, och inte i trailers från t.e.x. Playstation eller Meta själva som ju vill promota sin egen plattform. 😊

Här har du trailern från Vertigo Games.

Skribent

Minns jag körde originalet med PSVR Aim-kontrollen. Synd den inte användes till så få spel för respons-tiden och allt i den var så mycket bättre än Move-kontrollerna. Lite oklart varför då den hade samma system med lampa och kamera? Men den funkade bara bättre...inget lagg eller liknande.

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Okey... Så jag spelar som två avhuggna händer. VR i ett nötskal. Väldigt verklighetstrogen. Inlevelsen är på topp...

signatur

1# FZ Troll

Avstängd
Skrivet av robbis:

Okey... Så jag spelar som två avhuggna händer. VR i ett nötskal. Väldigt verklighetstrogen. Inlevelsen är på topp...

Okey...så jag spelar genom at titta på en skärm som en flygande kamera med ett vapen påklistrat i nedre hörnet av skärmen.
Pannkaksspel i ett nötskal, Väldigt verklighetstroget.
Inlevelsen är på topp...

VR det bättre alternativet 👍

signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Skrivet av Lolflakes:

Kul spel tills jag fick lägga mig ner av spyfärdighet

Känner igen det där , jag fick vänja mig vid det. Spelade typ 2 min en dag och sen nästa kanske 5 min osv och sedan kunde jag spela i flera timmar utan att må illa. Helt klart värt det sen när du kommer över den tröskeln.

Medlem
Skrivet av Molotov:

Okey...så jag spelar genom at titta på en skärm som en flygande kamera med ett vapen påklistrat i nedre hörnet av skärmen.
Pannkaksspel i ett nötskal, Väldigt verklighetstroget.
Inlevelsen är på topp...

VR det bättre alternativet 👍

Pippi Långstrumps pannkaksspel är riktigt bra! Garanterat bättre än något VR spel.

signatur

1# FZ Troll

Medlem
Skrivet av Balunan:

Tror det i regel gäller mer trailers från utgivarna/utvecklarna, och inte i trailers från t.e.x. Playstation eller Meta själva som ju vill promota sin egen plattform. 😊

Här har du trailern från Vertigo Games. https://youtu.be/qbJe7mdfO5k?si=GTOoSzsSukSlYodb

Låter iofs vettigt, tack jag hade förövrigt helt glömt det spelet, blev sugen på att lira det nu - men nu kan jag lika gärna vänta på den uppdaterade ju

signatur

Medlem
Skrivet av Balunan:

Här har du trailern från Vertigo Games. https://youtu.be/qbJe7mdfO5k?si=GTOoSzsSukSlYodb

Lite bättre grafiskt sett än hur det såg ut i original.
Bra att trailern säger ju också att det kommer för PCVR, nyheten nämner ju bara att det anpassas för Quest 2/3 och PSVR2, aldrig PCVR

signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Avstängd
Skrivet av robbis:

Pippi Långstrumps pannkaksspel är riktigt bra! Garanterat bättre än något VR spel.

Det kan jag mycket väl förstå, du har ju nämt att du gillar sånt bla små flickor och pojkar gillar.
Samt att du verkar ha 0 förståelse på vr spel som att man inte kan kasta ett magasin till varandra i en mp shooter. Eller att man siktar genom att faktiskt sikta med ett "riktigt 3d vapen"

signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Lirade igenom detta ihop med brorsan och jäklar vad roligt vi hade! Var en av de första VR-upplevelserna man hade i co-op.
Nice att det får en liten uppsving då originalet har ganska stela kontroller mot vad man vant sig vid med t.ex. Half Life Alyx och nyare skjutspel 😊

Medlem
Skrivet av Molotov:

Det kan jag mycket väl förstå, du har ju nämt att du gillar sånt bla små flickor och pojkar gillar.
Samt att du verkar ha 0 förståelse på vr spel som att man inte kan kasta ett magasin till varandra i en mp shooter. Eller att man siktar genom att faktiskt sikta med ett "riktigt 3d vapen"

Ja jag spelar mycket och leker med saker som bla små flickor och pojkar gillar. Jag har ju 2 barn en av varje så... Mer Reality än så blir det inte!

signatur

1# FZ Troll

Medlem

Oh! Spelade originalet. Kommer köpa detta med

signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

Ett måste till PSVR2 👍

1
Skriv svar