Cyberpunk-spelet The Ascent ska få mer innehåll

Robot
Cyberpunk-spelet The Ascent ska få mer innehåll

"Förbered dig på ett helt nytt uppdrag."

#Neon-giant, #The-ascent

Medlem

Känner att jag behöver köpa detta spel och spela det. Älskar verkligen allt med Cyberpunk

signatur

Vi Veri Veriversum Vivus Vici!

Medlem

Gillade spelet som fasen så jag tar gärna mer.

Gen
Medlem

Mer content? Ja tack!

Gnällkuk

Fan vad najs! Är det discount Karl Urban som voicar?

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

CTI
Medlem

Som jag har väntat på mer uppdrags content

signatur

The Toys: PC I7 4930K@4,5Ghz - 32Gb - Strix RTX 3080, Ps5, Ps4 + SSD, Ps3, Ps2, Ps1 Mini, Xbox 360, Nintendo Famicon NES, Amiga 500 Mini

Medlem

Mer? Me like
Har tagit 1000gs så gärna achievements med

Medlem
Skrivet av tr1stam:

Känner att jag behöver köpa detta spel och spela det. Älskar verkligen allt med Cyberpunk

Finns på gamepass

Medlem

Tror jag håller mig lite från detta.
https://www.glassdoor.com/Reviews/Neon-Giant-Reviews-E5947868...

Klassisk crunch till döden enligt anställda..

Medlem

Alla tiders! Tyckte spelet var toppen.

Medlem

Ääälskade verkligen det här spelet. Fantastisk estetik och grafik. Dom utannonserade NG+ väldigt snart och har fortfarande inte implementerat det. Synd, men ser fram emot det här.

signatur

Allt har en ände. Och korven den har två.

Medlem

Suveränt spel. Hade riktigt roligt med det. Hade det bara haft lite mer rollspelande (tänk Shadowrun) och variation i sina uppdrag så hade det varit en fullpoängare.

En riktig expansion och jag är där på direkten.

1
Skriv svar