Stressa av med Little Golf Journey
Första A Little Golf Journey-trailern bjuder på harmoniskt pianoklinkande och en miniatyrvärld där solen skiner och gräset alltid är gräsligt grönt.
#a-little-golf-journey, #golf, #zen
https://store.steampowered.com/app/1232150/A_Little_Golf_Jour...
Glöm inte att länka till produktsidorna tack!
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Golfspel är allt annat än avkopplande, om man skall gå på hur Chris Whippit rage:ar i "Golf with your friends" t ex. Fast det är klart, han rage:ar i alla spel...
Minigolf asså, så otroligt roligt! Något sånt här ska jag lira när jag får ett VR headset i framtiden!
Minigolf hade nog varit det som hade fått mig att skaffa VR på momangen.
// edit
Är det SP eller MP? @Sebastian Lind
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Golfspel är allt annat än avkopplande, om man skall gå på hur Chris Whippit rage:ar i "Golf with your friends" t ex. Fast det är klart, han rage:ar i alla spel...
Minigolf hade nog varit det som hade fått mig att skaffa VR på momangen.
// edit
Är det SP eller MP? @Sebastian Lind
SP
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Själv händer det fortfarande med oregelbunden regelbundenhet att man dammar av gamla Golf till NES. Oslagbara ljudeffekter, om inte annat.
Härligt spel 👌 Själv dammar jag av gamla goa NES Open Tournament Golf emellanåt 🥰
Btw är inte banorna i wii sports resort baserade på "Black Box" Golf?
2 populära golfspel
Tack för tipset
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Härligt spel 👌 Själv dammar jag av gamla goa NES Open Tournament Golf emellanåt 🥰
Btw är inte banorna i wii sports resort baserade på "Black Box" Golf?
Ingen aning, men vore ju himla roligt om så vore fallet
Ingen aning, men vore ju himla roligt om så vore fallet
Det ser så ut. Iaf i första Wii Sports 😁
Det ser så ut. Iaf i första Wii Sports 😁
https://external-preview.redd.it/z3_GQhJxgvp_IXQi1dKc1BWbed5v...
Wow, där ser man! Vad coolt. Tack för bilderna, nostalgi!