Super Mario 3D World + Bowser's Fury
Co-op-magiska Super Mario 3D World är tillbaka + kreativ, öppensinnad expansion.
#bowsers-fury, #nintendo, #nintendo-switch, #super-mario-3d-world
Kan man spela hela spelet coop på samma konsol eller behöver man ha en varsin switch? Verkar ju väldigt kul om det är soff-coop på samma konsol
Jag hoppas på att man kan spela över nätet med varandra
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Klarade precis 3D world. De var kanske lite för lätt men det var väldigt varierande och mysigt! Ska snart hoppa på Bowsers Fury.
Det är ju inget Oddesy direkt som jag anser är en av dom bästa men det är riktigt bra! Förstår att de var väldigt hyllat på Wii U!
Tagit alla stjärnor och låst upp de svåra bonusvärldarna? Där tyckte jag att det blev svårt på riktigt
Tagit alla stjärnor och låst upp de svåra bonusvärldarna? Där tyckte jag att det blev svårt på riktigt
Champions road är en av de svåraste banorna i Marios historia, däremot så tar den lite väl lång tid att låsa upp :D.
Nä de har jag inte gjort förvisso. Tagit 90% kanske
Kan man spela hela spelet coop på samma konsol eller behöver man ha en varsin switch? Verkar ju väldigt kul om det är soff-coop på samma konsol
Soff-co-op OCH online-co-op. Alla ska med spela!
En Bamseponny av folket
Tycker det känns som Bowser's Fury möjligen var tänkt som något helt annat från början än bonus till detta spel? Det känns helt enkelt så olikt 3D world med öppna världen och allt det där. På något vis skulle det nästa ha passat in bättre som en ny "planet" och DLC till Odyssey istället. Möjligen att de jobbat på det längre och det fått bli ett helt eget Mario-spel, vilket jag hade älskat då jag verkligen gillar vad N har gjort,
"Writer and Fighter"
En mycket välskriven och "lockande" recension. Är verkligen sugen på detta och undrar om det finns någon som har spelat ut det, eller som snart är klar, och kan tänka sig att sälja sitt? Det vore extremt uppskattat.
Önskar er alla en härlig dag och tack för detta underbara community!
/Cristofer