Nytt från Red Alert 3
Färgglatt ... och... fånigt? :S
Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år
Ett spel som ser ut att tillföra precis ingenting nytt. Men det är som sagt bara av en liten filmsnutt, men förväntningarna är låga. Ge oss Starcraft 2 istället.
Dock är det ett sjukt stort plus att Jenna är med i klippet. Snacka om att locka snuskisar som mig till att köpa det
Färgglatt, men snyggt ändå. Ser fram emot, var länge sen jag spelade RTS.
Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)
Hellre färglada stiliserade spel där man ser händelser och sina enheter tydligt än tvärtom. Ja, det finns väl förstås något gyllene snitt, men man kan inte alltid träffa rätt
Konstigt jag tycker snarare tvärtom.
Hellre färglada stiliserade spel där man ser händelser och sina enheter tydligt än tvärtom. Ja, det finns väl förstås något gyllene snitt, men man kan inte alltid träffa rätt
Konstigt jag tycker snarare tvärtom.
Visuell verklighet framför funktion, alltså? Gillas inte i strategispel, som sagt, men skattas högt i fps
I like :>
kommer så hårt bli ett Lan-Lir :up::up::heart: