Left 4 Dead är här
Måste man ha steam för att spela eller köpa spelet?
45% klart men fan vilken rip-off för ett PC spel, 500:-. Hoppas på mycket moddar/maps till detta.
hahaha va? 500kr? För att köpa över steam? Jag som trodde det skulle bli billigare med steam. Ännu ett exempel på att steam är satans påfund.
Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.
Måste man ha steam för att spela eller köpa spelet?
Spelet släpps på dvd-skiva på torsdag eller fredag. Du behöver inte köpa spelet genom Steam, däremot måste du ha ett Steam-konto för att aktivera det.
45% klart men fan vilken rip-off för ett PC spel, 500:-. Hoppas på mycket moddar/maps till detta.
hahaha va? 500kr? För att köpa över steam? Jag som trodde det skulle bli billigare med steam. Ännu ett exempel på att steam är satans påfund.
Ja. Prissättningen är helt åt helvete, Steam är visserligen förbannat smidigt, men att bandbredden skulle vara dyrare än den fysiska kopian av spelet inkl all hantering/tillverkning och to.m frakt, inte SÅ troligt.
dem hade ju 10% rabbat på steam innan releasen, tror spelet gått för 360 kr någonstans då om jag minns rätt, nu är det ju fullt pris så synd för er som tänkt köpa via steam
sen så är det 400.695 för vara exakt och inte 500 kr, fast ni kanske har räknat med skatten och det som steam också måste ta betalt för?
dem hade ju 10% rabbat på steam innan releasen, tror spelet gått för 360 kr någonstans då om jag minns rätt, nu är det ju fullt pris så synd för er som tänkt köpa via steam
sen så är det 400.695 för vara exakt och inte 500 kr, fast ni kanske har räknat med skatten och det som steam också måste ta betalt för?
Spelet kostar exakt 504,10:- (detta är vad Steam drar från mitt konto). Att spelet kostar 400:- exkl div avgifter är ju inte speciellt intressant.