Vågade actionspelet Stellar Blade kommer till pc i juni

Robot
Vågade actionspelet Stellar Blade kommer till pc i juni
Releasehästryttare

Lär ju komma ut en naken mod 1 dag efter spelet är släppt.

https://img10.joyreactor.com/pics/post/mp4/humor-games-gif-85...

Medlem

Det ser jag fram emot.

Medlem

✅ Wishlist

signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Behövs väl knappt känns det som

Medlem

Jag tror det kommer en PK mod dag1 så hon ser ut som kvinnan i Returnal.

signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

Medlem
Skrivet av Force:

Behövs väl knappt känns det som

Det är ju alltid nice med ögongodis i spel, RT osv. 😉

Medlem

Varför är spelet "vågat"?
För att där är lättklädda kvinnor? Kolla de 20 mest populära kvinnorna på vilken social media som helst. Dom är inte där dom är för sitt inre om man säger så..

signatur

What a monster..i cant belie.. WHAT THE HELL IS THIS PLACE?

Medlem

Körde några timmar av spelet när det begav sig och kan verkligen inte förstå storheten med det: gameplay kändes väldigt standard för genren, inget dåligt, men inte heller något nytt alls. Grafiken var ju rätt snygg men miljöer och karaktärer är så otroligt generiska och tråkiga. Storyn kändes som en dålig kopia på Nier-serien. Men ändå skoj att det verkar gå så bra att det blev en Pc-version

Medlem

Ohh DLC Det är inte PC exklusive va?

Skrivet av Crank:

Jag tror det kommer en PK mod dag1 så hon ser ut som kvinnan i Returnal.

Hahaha! Om man ser på kommentarfeltet här och andra ställen så är det nog mer troligt att det kommer en sån patch än en "all-nude" patch :´D.. Är dock så less på denna diskussion.

Jag menar är inte det så att alla former på kroppar ska vara välkomna? Varför blir det då så mkt ramaskrik (speciellt från män är min uppfattning)? Skulle desamma folken skrika lika högt om dom gjort alla överviktiga? Troligen inte.. Personligen så tycker jag att det borde vara mer skrik runt det då övervikt absolut inte är något man ska reklamera för då det ofta kan leda till en slags sjukdom.

Men helst inget skrik alls.. Det är ett spel. Ett riktigt bra ett! (med och utan patch haha)

Medlem

Vågade?

Moddar hold my beer! De som skrek när spelet släpptes kommer skrika igen tills halsen går sönder. Nakenhet, underkläder, kläder. Själva npc:en kommer få liv och säga OOooops hihi.

International
Man of Mystery

Det spelar liksom ingen roll hur bra spelet är, jag kommer inte vilja spela det här inför min sambo, barn eller barnbarn utan att känna mig som om jag sitter och bläddrar i Penthouse

Men för all del, ni andra kan spela och roas av det hur mycket ni vill, jag har annat att spela

signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem
Skrivet av bluenephilim:

Det spelar liksom ingen roll hur bra spelet är, jag kommer inte vilja spela det här inför min sambo, barn eller barnbarn utan att känna mig som om jag sitter och bläddrar i Penthouse

Men för all del, ni andra kan spela och roas av det hur mycket ni vill, jag har annat att spela

Det finns många dräkter i spelet som inte är vågade alls.

Medlem

Tycker alltid det är lustigt att det kallas "vågat" och att vissa segment av befolkningen blir arga över att det finns möjlighet att klä karaktären som en dag på stranden.

Spelet har ju inte ett enda uns av sexuellt innehåll, inte ens så mycket som en kyss! Det är väl då att vissa kameravinklar har "glimten i ögat".

Medlem
Skrivet av Alexraptor:

Tycker alltid det är lustigt att det kallas "vågat" och att vissa segment av befolkningen blir arga över att det finns möjlighet att klä karaktären som en dag på stranden.

Spelet har ju inte ett enda uns av sexuellt innehåll, inte ens så mycket som en kyss! Det är väl då att vissa kameravinklar har "glimten i ögat".

Men att mörda folk i horder är riktigt nice och helt accepterat. Alltid tyckte att det är lite komiskt

Medlem
Skrivet av Atilaa:

Men att mörda folk i horder är riktigt nice och helt accepterat. Alltid tyckte att det är lite komiskt

Mörda... lemlästa, spränga huvudet, slita ut tarmar, klyva itu, tortera, gibba... m.m. 🤣

Medlem

Kan någon påminna mig;
Var det lika många som grät över en het spelarkaraktär när Nier: Automata släpptes eller har alla blivit känsligare med åren?

Medlem

Det här spelet kan väl ändå inte kallas för vågat på pc! Tror knappt house party räknas som vågat på pc😅

Medlem

Kommer garanterat en Stellar Blade update till Nikke också. Så att slå ihop båda världar ganska smart. Har spelat Nikke ett bra tag nu så jag är riktigt taggad på att köpa Stellar Blade.

Medlem

så glad att det kommer till pc, hört mkt gott om det från folk som spelat det. kul det är inte bara en snygg karaktär utan spelet faktiskt har bra combat och så också. take my money

Medlem
Skrivet av gundemannen:

Körde några timmar av spelet när det begav sig och kan verkligen inte förstå storheten med det: gameplay kändes väldigt standard för genren, inget dåligt, men inte heller något nytt alls. Grafiken var ju rätt snygg men miljöer och karaktärer är så otroligt generiska och tråkiga. Storyn kändes som en dålig kopia på Nier-serien. Men ändå skoj att det verkar gå så bra att det blev en Pc-version

Detta jag hört också. Att storyn försöker göra Nier Automata men missar på de viktigaste punkterna.
Sen är det säkert ett bra action rollspel ändå, men i en värld av sjukt bra titlar och mycket annat i backloggen känns det som att man nog passar på denna.

Medlem
Skrivet av SwedishFish:

Kan någon påminna mig;
Var det lika många som grät över en het spelarkaraktär när Nier: Automata släpptes eller har alla blivit känsligare med åren?

Snarare så att det är sjukt mycket mer gråt kring karaktärer som inte är "heta" nog nu mera.
Exempelvis nya fable, tomb raider osv. i princip alla spel där karaktärerna inte ser ut som supermodeller så faller det tårar.

Medlem
Skrivet av Alexraptor:

Mörda... lemlästa, spränga huvudet, slita ut tarmar, klyva itu, tortera, gibba... m.m. 🤣

Det är ju helt ok!
Men en halvskymd-pixel av ett bröst, då JÄVLAR!

Medlem

Vad ska man säga, spel för småpojkar

Fragtjuv

Jag är lite sugen på att testa det och nu blir det ju ett gyllene tillfälle när det kommer till PC.

signatur

AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB
Samsung Odyssey Smart G6

Medlem
Skrivet av Sevenix:

Snarare så att det är sjukt mycket mer gråt kring karaktärer som inte är "heta" nog nu mera.
Exempelvis nya fable, tomb raider osv. i princip alla spel där karaktärerna inte ser ut som supermodeller så faller det tårar.

Det är skillnad på att bli kränkt av att en modell är smal och att klaga på dumma affärsbeslut. Okunnig liknelse.

Medlem
Skrivet av SwedishFish:

Det är skillnad på att bli kränkt av att en modell är smal och att klaga på dumma affärsbeslut. Okunnig liknelse.

Ogilla en "attraktiv" karaktär = kränkt.
Ogilla en "oattraktiv" karaktär = ogilla ett dumt affärsbeslut?

Medlem

Om jag köper det så är jag glad över steams nya möjligheter som låter en dölja spel för andra.

Skrivet av Avedagreat:

Om jag köper det så är jag glad över steams nya möjligheter som låter en dölja spel för andra.

Går bra att göra på PlayStation också. Xbox vet jag inte men skulle tro att det är så även där.

signatur

00:00:02:42

12
Skriv svar