Black Hawk Down-kampanjen till Delta Force släpps nästa vecka
Stora frågan är dock när de lanserar de gamla spelen igen. Pattrask att ta bort dem vid släpp av detta.
Är väldigt sugen på Black Hawk Down, hoppas innerligt att de lyckas fånga det som gjorde att man gillade det gamla spelet så mycket. Och att det har ett rimligt pris.
Kör gamla spelet just nu faktiskt och har funderat på en retrorecension av det. Tänkte försöka köra igenom innan denna "remake" släpps
"Writer and Fighter"
Kör gamla spelet just nu faktiskt och har funderat på en retrorecension av det. Tänkte försöka köra igenom innan denna "remake" släpps
Gör det! Det är inte direkt ovanligt med retrorecensioner här
Är alltid kul att läsa om gamla shooters av olika slag, i alla fall tycker jag det. Och gör du en recension kanske jag också måste köra igenom det igen! Men rent allmänt, hur står det sig idag?
Gör det! Det är inte direkt ovanligt med retrorecensioner här
Är alltid kul att läsa om gamla shooters av olika slag, i alla fall tycker jag det. Och gör du en recension kanske jag också måste köra igenom det igen! Men rent allmänt, hur står det sig idag?
Jag har kört två uppdrag nu och det står sig faktiskt väldigt bra. Till och med grafiskt är det helt ok. Hade gärna sett en HD-remake med lite bättre texturer pch widescreen. Men annars så har de fångat stämningen och känslan från filmen riktigt bra och det håller ju fortfarande .
"Writer and Fighter"
Så nu är frågan... När en trailer visar tydliga tecken på FPS-drop och microstuttering; ska man bara hoppas att det är artefakt av dåligt renderad video, eller bådar det illa för optimeringen av spelets kampanjläge. Har varit taggad för detta, tills jag nu kollade på trailern – får helt enkelt invänta recensioner, förhoppningsvis gör DF en tech-breakdown på det hela
< R9 5900X | 32GB 3200 MT/s | RTX 3090 Ti >
< Pixel 8 | XB900N | Reflect Flow Pro >
Jag har kört två uppdrag nu och det står sig faktiskt väldigt bra. Till och med grafiskt är det helt ok. Hade gärna sett en HD-remake med lite bättre texturer pch widescreen. Men annars så har de fångat stämningen och känslan från filmen riktigt bra och det håller ju fortfarande .
Kul! Har märkt när jag kört en del äldre spel i den stilen att grafiken faktiskt håller förvånansvärt bra trots alla brister, man tänkte nog inte på hur mycket stämningen och gameplay gjorde för att kompensera upp det.
För mig är det ju spelet som är Black Hawk Down, visste ju inte om att det fanns en bok eller film när jag var grabb 😅
Nä, det blir nog att rota fram och spela igen! Borde finnas moddar som fixar de flesta problem på moderna datorer