Tema tangentbord

EA har inga planer på en traditionell uppföljare till Sims 4

Robot
EA har inga planer på en traditionell uppföljare till Sims 4

Satsar vidare på The Sims 4 och kommande Project Rene.

#Ea, #Project-rene, #The-sims-4

Medlem

Det är OK.

Som respons vill jag bara tillägga att jag har inga planer på att spela The Sims 4

signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Älskade första Sims-spelet way back, men tvåan spelade jag inte lika mycket då jag inte riktigt fastnade för nya 3D-grafiken som inte var lika lättöverskådlig och bra spelbart som första enligt mig. Så har inte riktigt följt serien på länge nu men finns kanske inte tillräckligt mycket nytt de vill göra för en dedikerad uppföljare utan kanske bäst att bygga på vad de redan har och erbjuder...

Medlem

Sambon köper en expansion eller ett tillägg till Sims 4 varje månad så det vore katastrofalt för egen del om en ersättare dök upp.. möjligtvis att mina år med WoW har kostat lika mycket men det ligger åtminstone på en säker andraplats gällande spelen som vårt hushåll spenderat mest på

Medlem

Meeeh dags att släppa en subscription model till sims där man får alla expansioner! Jag tänker inte punga ut lite över 10 k för allt det där -.-

Medlem

Har spelat väldigt mycket Sims genom åren men blir lite tråkigt att börja spela grundspelet när så mycket expansioner finns.

Synd att inget nytt Sims kommer dock, vore kul.

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Skribent

Så länge de kan mjölka Sims 4 ser inte EA någon som helst anledning att riskera en potentiell försäljningsbesvikelse med ett Sims 5.
Det är astrist.

Medlem
Skrivet av xXG13HaZeXx:

Meeeh dags att släppa en subscription model till sims där man får alla expansioner! Jag tänker inte punga ut lite över 10 k för allt det där -.-

Tycker det är helt okej att betala 10k för expansioner om det är under en tioårsperiod, men det är ju ett surt äpple att bita i om man hoppar in i dag.

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Tycker det är helt okej att betala 10k för expansioner om det är under en tioårsperiod, men det är ju ett surt äpple att bita i om man hoppar in i dag.

Suger fruktansvärt om man bara tar paus ifrån spelet i 2 år..

Medlem

Är det spelhistoriens mest mjölkade spel? Ren girighet och lathet att släppa femtielva expansioner ist för att göra en ordentlig uppföljare eller ta det till en ny nivå som t.ex nån form av MMO där man kan bygga och besöka varandra samt lägga till scripts och triggers eller nåt i en trevlig modern grafikmotor

Medlem
Skrivet av xXG13HaZeXx:

Suger fruktansvärt om man bara tar paus ifrån spelet i 2 år..

Sant, men man behöver kanske inte köpa absolut allt. Har man Sims som sin hobby är det ju inte heller särskilt dyrt jämfört med de flesta andra hobbies

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Sant, men man behöver kanske inte köpa absolut allt. Har man Sims som sin hobby är det ju inte heller särskilt dyrt jämfört med de flesta andra hobbies

Din åsikt får stå för sig själv! Jag och dom jag spelar med på sims (ja det går faktiskt spela sims 4 co-op) tycker alla det är på tok för dyrt å andra sidan så äre ingen av hos som köpt spelet mer än basspelet tacka gudarna för pirater! (när det faktiskt kostade pengar en gång i tiden)

Där emot så skulle vi alla lätt subbat till EA för att få tillgång till allt sims har att erbjuda så man slapp ladda ner att varje gång!

Medlem

Jag hade,önskat ett riktigt sjukhus som simarna kan besöka,om,dom,är sjuka. Ett äldere boende mera jobb. Bikar och hysvagnar gade också varit kul.

1
Skriv svar