The Blood of Dawnwalker berättar mer om sin tidsaspekt

Robot
The Blood of Dawnwalker berättar mer om sin tidsaspekt

Och försäkrar att det inte finns någon tidspress.

#Rebel-wolves, #The-blood-of-dawnwalker

Moderator | Testpilot

Låter som Persona och deras dagar. Dagen rör sig endast framåt när man väljer att spela kampanjen, göra ett sidouppdrag eller annan aktivitet.

signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Verkligen super intressant spel ser fram emot gameplay video 👊

Medlem

Ser verkligen fram emot mer gameplay. Men det ser onekligen intressant ut än så länge, och med quest snubben från Witcher 3 så har jag höga förhoppningar!

signatur

I drank what?

Medlem

Jag hoppas verkligen det bara rör huvudstoryn, så att jag fortfarande kan göra hur mycket sidouppdrag jag vill (dvs typ alla). Om jag tvingas skippa sidouppdrag för att tiden rinner iväg kommer det sluta med att jag missar en massa content i spelet och jag kör oftast inte om spel.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Kalliban:

Jag hoppas verkligen det bara rör huvudstoryn, så att jag fortfarande kan göra hur mycket sidouppdrag jag vill (dvs typ alla). Om jag tvingas skippa sidouppdrag för att tiden rinner iväg kommer det sluta med att jag missar en massa content i spelet och jag kör oftast inte om spel.

Det jag vet med mig från Persona är att man missar lite saker, men oftast handlar det om hur hög vänskap / hur långt man tagit sig i ett förhållande med en karaktär. Oftast små saker och man får välja lite vem man lägger fokus på, lite som ett skillträd typ om du är med i hur jag tänker.

Vet heller inte riktigt vad ett sådant här system ska ha för nytta om man inte kan missa content. Man väljer att göra något och missar något annat känns givet.

signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Detta lät intressant. Skall definitivt hållas ett öga på!

signatur

🖥️ AMD Ryzen 5 7600x
Powercolor Radeon RX 7800 XT
34gb Corsair Vengeance DDR5 5200Mhz cl40
Thermalright! Peerless Assassin 120 SE
Kingston Kc3000 1Tb

Medlem

Ok så var jag är i det övergripande narrativet bestämmer vilka förmågor jag har på sidouppdragen? Det låter intressant, men hoppas det inte känns begränsande när man spelar, ifall man t ex föredrar att slåss på dagen eller natten. Kul att det vågar satsa på lite nytänk i alla fall.

1
Skriv svar