Youtube-boxaren Jake Paul läggs till som DLC i Undisputed

Robot
Youtube-boxaren Jake Paul läggs till som DLC i Undisputed

Ska erkänna att jag flinade när jag läste avslutande stycket 😁

signatur

”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi

Skribent
Skrivet av Monki Rauklund:

Ska erkänna att jag flinade när jag läste avslutande stycket 😁

Ska väl erkänna att jag kanske är en av dem...:P

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Värt att nämna att DLC't även innehåller Zhilei Zhang, Juan Manuel Márquez, Erik Morales, Marco Antonio Barrera, James ‘Buster’ Douglas och (Svensken) Otto Wallin! Även om inget av de namnen lär sälja lika bra.

Medlem

Finns det kombos för att muta motståndaren att lägga sig?

signatur

1338 - One Step Above

Medlem
Medlem
Medlem

Speltiteln "Undisputed" känns aningen märklig med Jake Paul i mixen.

Medlem

Han är ett geni och precis vad boxningen behöver!

Medlem
Skrivet av Ralf:

Han är ett geni och precis vad boxningen behöver!

Boxning är det nya wrestling:-P.

Skribent
Skrivet av gorbatjov:

Boxning är det nya wrestling:-P.

To be fair, boxningen har varit pajaskonster rätt länge med alla olika organisationer och bälten. Jake har i alla fall fått folk att prata om boxningen igen och det ska han väl ha lite kred för antar jag.

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Läggmatch av Tyson! Han fick mycket pengar för att förlora matchen på poäng. 50mil $. Därför han bet i handskarna hela tiden för att påminna sig själv att INTE knocka Paul. Hålla sig till Gameplay vilket han lyckades med. Han och Paul skrattar hela vägen till banken genom att blåsa hela världen

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

To be fair, boxningen har varit pajaskonster rätt länge med alla olika organisationer och bälten. Jake har i alla fall fått folk att prata om boxningen igen och det ska han väl ha lite kred för antar jag.

Man brukar väl säga att all reklam är bra reklam iof men jag vet inte om folk pratar om boxning i så positiv bemärkelse när det gäller de här matcherna, åtminstone inte det jag hört. Vinstpengar och läggmatcher är väl det folk diskuterar.

1
Skriv svar