Naughty Dog utannonserar scifi-spelet Intergalactic: The Heretic Prophet
Kanske inte rakad skalle till att börja med, är det en kille eller tjej ens?
hoppas du trollar?
Spelet som kan få mig att köpa en PS5a.
Samma här!
Sannolikt kommer det bli kanon. ND har levererat på i stort sett allt i modern tid.
Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW
Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''
Jag misstänker att hon tidigare inte vart rakad då det framgår av en bild på väggen. Nu har hon tagit uppdraget som prisjägare och letar efter *spoiler* sin pojkvän. Känns rimligt att raka av sig håret om man skall fäktas med svärd mot odjur på en främmande planet. Men jag kan ha fel om allt och att det bara är woke propaganda.
Jag tänker faktiskt precis så här när kag spelar rollspel, både mmo, arpg, crpg, ttrpg osv osv, jag har en karaktär jag ofta återanvänder när jsg vill spela kvinnlig karaktär, hon är en greatsword användare så hon har mer än ofta kort hår ibland en pagefrisyr (alá Karen) där håret är mer åt d3t korta hållet i nacken.
Känns logiskt att inte vilja ha massa hår som fastar överallt och som kan lägga sig i ögonen. Sedan tror jag det är smart rent hygieniskt om man vet att dusch och sådant kanske inte finns att tillgå.
Sorry för rant.
Tldr: jag tycker du har rätt att hon gör en rimlig handling
Haha tänkte samma sak men spelet ser riktigt fett ut. Vältränade kvinnor utan AAS (där har de lärt sig), retrofuturistiskt, robotar och svärd! Detta vill jag se mer av
Vad är AAS?
”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi
Vad är AAS?
Undrade också så jag googlade. Verkar va doping. Sånt de aggressiva gossarna på gymmen trycker i sig.
https://www.folkhalsomyndigheten.se/livsvillkor-levnadsvanor/...
Addera att Trent Reznor och Atticus Ross gör musiken tlll spelet så är peppen ruskigt total.
Hoppas på mer pet shop boys med.
Men Reznor KAN fan inte bli fel. Sjukt pepp på det här!
1338 - One Step Above
Vad är AAS?
Undrade också så jag googlade. Verkar va doping. Sånt de aggressiva gossarna på gymmen trycker i sig.
https://www.folkhalsomyndigheten.se/livsvillkor-levnadsvanor/...
Precis. Abby är ju rätt uppenbart gammal brukare av AAS och märks på den androgena effekten de ger. Dock svårt att behålla den massan hon har i spelet för en ”biologisk kvinna” även under ”kur” av steroider och då i en apokalyptisk setting med brist på mat. Så en helt malplacerad, dåligt skriven karaktär. Haha ja de var min rant på spelet som förstörde en otroligt bra början på något fantastiskt. Bara de kan skriva detta bättre. De kan ju bevisligen med LoU part 1 så bara göra samma sak igen och gör något bra
🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”
”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”
Gillar det här retrofuturistiska formspråket som de pysslar med. "Intergalactic"-fonten var riktigt läcker. Sen finns det nog inget spel som kan få mig att skaffa ett Playstation, men det såg ballt ut i alla fall. Lite osäker på varför man behöver licensera Porsche och använda Pet Shop Boys i soundtracket däremot. Det hakar fast spelet i vår egen verklighet på ett sätt som jag har svårt att se vinningen av.
Gillar det här retrofuturistiska formspråket som de pysslar med. "Intergalactic"-fonten var riktigt läcker. Sen finns det nog inget spel som kan få mig att skaffa ett Playstation, men det såg ballt ut i alla fall. Lite osäker på varför man behöver licensera Porsche och använda Pet Shop Boys i soundtracket däremot. Det hakar fast spelet i vår egen verklighet på ett sätt som jag har svårt att se vinningen av.
Jag är tvärtom. Det är just Porsche, Sony, Adidas (kanske fanns någon mer) som gör att jag köper det retrofuturistiska.
Tyckte det såg otroligt bra ut. Och ND-spel brukar sällan vara en besvikelse. Ska bli spännande att se mer.
Din vänliga kvartersrecensent.
Ibland funderar jag på om folk förstår skillnaden mellan att kritisera en fiktiv spelkaraktärs utseende och faktiska människor.
Vad är vinningen med att hoppa på någon som tycker att en karaktärsdesign ser dålig ut?
Tycker själv att designen på karaktären såg tråkig ut. Föredrar hår på karaktärer överlag. Ingen av mina favoritkaraktärer i spel genom tiderna är snaggade.
Jag kanske missar någon uppenbar, bortglömd, någonstans i mitt undermedvetna.