67 miljoner cowboys har köpt Red Dead Redemption 2

Robot
67 miljoner cowboys har köpt Red Dead Redemption 2
Medlem

Jag fick mitt

Medlem

Inget skulle jag tro eftersom mitt var begagnat

signatur

Cause i need to watch things die

Medlem

Köpte på releasen 2018 till PlayStation 4 sen köpte jag på Steam i våras. Har nog spelat 200 timmar totalt.

Top 5 av de bästa någonsin för mig.

signatur

-:Observe the masses and do the opposite:-

Medlem

Kommer köpa om Pro-stöd ges

Medlem

Köpte det till Xbox One på släppdagen och en gång till på Steam-rea efter att jag sålde Xboxen.

signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus | Twitch: Gorrsnus

Medlem

har bara köpt det en gång.. på skiva... men damen fick skivan med sig när vi separerade... lite sugen på att spela igen så kanske behöver köpa det digitalt... hmm

signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Medlem
Medlem

Tråkigt att så populära spel får så fruktansvärt dålig support av utvecklaren.
Då menar jag tillexempel att PS5/XSX inte fått några patcher eller optimeringar(60FPS, fixat till laddningstider etc).
Story DLC ekar såklart också med sin frånvaro i både RDR2 och GTA5. Undead Nightmare eller någon annan historia med samma karta vore trevligt och hade nog dragit in rätt mycket pengar ändå. Att behöva vänta över 10 år emellan spelen utan content om man inte lirar multiplayer är ju rätt bedrövligt.

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Tråkigt att så populära spel får så fruktansvärt dålig support av utvecklaren.
Då menar jag tillexempel att PS5/XSX inte fått några patcher eller optimeringar(60FPS, fixat till laddningstider etc).

Håller med. Hade gärna strosat runt i RDR2 men när det rullar i 30fps så hoppar jag. Har klarat det en gång och tyckte storyn var en gäspning men världen de byggt upp var ju smått fantastisk. De kan väl iaf bemöda sig att skicka ut en patch, ta en hunka för den om de nu måste tjäna pengar igen..

Medlem

Två.
Första gången när jag köpte Xbox One och det ingick
Andra gången när jag köpte det till pc.

Spelade igenom det på pc i 60fps och höga grafikinställningar.
Xbox One kändes som sirap i jämförelse.

Medlem

Köpte det till min PS4a och spelade kanske 20 timmar innan jag tröttnade för det kändes som man gick i slowmotion och det vet extremt frustrerande.

Skulle dom släppa en uppdatering med 60fps och låta gubben och hästen röra sig 20% snabbare så skulle jag troligtvis börja spela det igen.

signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

Medlem

En gång till PS4. Kanske blir sugen till PC om några år.

signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Skyrim är vansinnigt avslappnade, men också Witcher 3 och Baldur's gate serien.

Medlem
Medlem

67 miljoner exemplar? Det är ju siffror dom flesta andra studios skulle mörda för. Och för Rockstar är det inte ens tillräckligt många för att motivera ett DLC eller ens ett avslut av handlingen i online läget.

signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Köpt till PS4, och till PC

signatur

AMD Ryzen 7 78003DX
Asus TUF RTX 4080
HyperX Fury 32GB 6000MHz
WD SN850 1TB

Medlem

Ger det ett försök om det släpps gratis på epic

Medlem

Har det på steam, ett av de bättre spelen jag spelat 🤩

Medlem

Köpte under en rejäl rea. Däremot har jag spelat i max 1h. Extremt långsamt spel

Tycker det är taskigt av FZ att anta att jag identifierar mig som cowboy bara för jag köpt Red Dead.

nej, jag har inte köpt det

Medlem

Köpt det tre ggr

Medlem

0 ggr nyköp. Har ändå ägt och spelat spelet. Fint spel med grymt bra story. Fenomenalt slut och ett lika bra hidden ending. Tror jag fick spelet av någon vän eller köpte det för nästan ingenting och gav sedan bort det till någon annan 😊

Medlem

Köpte det till ps4 och blev förälskad i spelet efter sisådär 20 timmar. Extremt slött intro och knepiga kontroller.

Köpte nyligen ettan till switchen, hoppas att jag ska gilla det lika mycket Som tvåan!

signatur

Rastaration @ PSN & Twitch

Medlem

Står för två ex, ps4 och pc.

Medlem

Vart fan är PlayStation 5 versionen av detta mästerverk. Det förtjänar att bumpas upp till 60 frames & 4k Rez.

För djävulskt bra spel.

Klarade 1an idag för första gången äntligen och tog guld 🏆. När jag lirade Red Dead Redemption 1 @ PlayStation 3 back in the day så kraschade hårddisken inför sista uppdraget så det var något surt o pallade inte att lira om spelet i smärtsamma 720p 30fps.

****** Mission Accomplished. ... 14 years later . ...

signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ ||

Medlem

världens bästa spel

Medlem
Skrivet av asdfg:

Står för två ex, ps4 och pc.

Samma här!
Jävlar va mycket bättre det var på pc.
Snyggare grafik, högre fps och jag kunde sikta som en riktig gunslinger.

Umi
Medlem
Medlem

En gång, det räcker gott då jag har tröttnat för månger på spelet att jag nog aldrig kommer spela igenom det. Tråkigt för något missar jag då spelet är hyllat.

12
Skriv svar