67 miljoner cowboys har köpt Red Dead Redemption 2
Tråkigt att så populära spel får så fruktansvärt dålig support av utvecklaren.
Då menar jag tillexempel att PS5/XSX inte fått några patcher eller optimeringar(60FPS, fixat till laddningstider etc).
Story DLC ekar såklart också med sin frånvaro i både RDR2 och GTA5. Undead Nightmare eller någon annan historia med samma karta vore trevligt och hade nog dragit in rätt mycket pengar ändå. Att behöva vänta över 10 år emellan spelen utan content om man inte lirar multiplayer är ju rätt bedrövligt.
Tråkigt att så populära spel får så fruktansvärt dålig support av utvecklaren.
Då menar jag tillexempel att PS5/XSX inte fått några patcher eller optimeringar(60FPS, fixat till laddningstider etc).
Håller med. Hade gärna strosat runt i RDR2 men när det rullar i 30fps så hoppar jag. Har klarat det en gång och tyckte storyn var en gäspning men världen de byggt upp var ju smått fantastisk. De kan väl iaf bemöda sig att skicka ut en patch, ta en hunka för den om de nu måste tjäna pengar igen..
Köpte det till min PS4a och spelade kanske 20 timmar innan jag tröttnade för det kändes som man gick i slowmotion och det vet extremt frustrerande.
Skulle dom släppa en uppdatering med 60fps och låta gubben och hästen röra sig 20% snabbare så skulle jag troligtvis börja spela det igen.
PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.
Vart fan är PlayStation 5 versionen av detta mästerverk. Det förtjänar att bumpas upp till 60 frames & 4k Rez.
För djävulskt bra spel.
Klarade 1an idag för första gången äntligen och tog guld 🏆. När jag lirade Red Dead Redemption 1 @ PlayStation 3 back in the day så kraschade hårddisken inför sista uppdraget så det var något surt o pallade inte att lira om spelet i smärtsamma 720p 30fps.
****** Mission Accomplished. ... 14 years later . ...
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ ||
Står för två ex, ps4 och pc.
Samma här!
Jävlar va mycket bättre det var på pc.
Snyggare grafik, högre fps och jag kunde sikta som en riktig gunslinger.